Gå till innehåll

Vad kostar Poker Tracker el. liknande?


bossbaver

Recommended Posts

Ja e sugen på o fixa pokertracker eller något liknande program som ger info om händer, vilka händer jag spelar, och vinst/förlust info på specifika händer och gärna mycket annat,,, vad kostar dessa program? eller finns det gratis-program som man kan få denna info av?

 

Gärna något som funkar till 24h poker...

 

Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.PokerTracker.com 55 $

http://www.PokerOffice.com 79$ (går att få "gratis")

 

Get PokerOffice 2 for FREE from Noble Poker!

Due to a new partnership with Noble Poker you can now receive PokerOffice for free if you still don't have a Noble Poker account. On top of this you will get a sign up bonus of up to $250! Detailed Information

 

1) Download the Noble Poker Client

2) Deposit at least $50 into your account

3) Play at least 200 raked hands

4) Send an e-mail to support@pokeroffice.com with your username for Noble Poker.

 

 

har ingen koll på om de klarar 24hp, kolla på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.PokerOffice.com 79$ (går att få "gratis")

 

1) Download the Noble Poker Client

2) Deposit at least $50 into your account

3) Play at least 200 raked hands

4) Send an e-mail to support@pokeroffice.com with your username for Noble Poker.

 

men vaddå? får man då pokeroffice gratis om man bara sätter in 50$ och spelar 200raked hands? vad är det mer för krav? inom 15min eller vaddå? :lol:

då är det ju taget isf... verkar ju asabra!? eller vad är haken? känner mig lite noob o vilsen här :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gissa på att det inte dröjer så länge förrän Pokeroffice fixas så att det fungerar med B2B. Jag gillar doxk Pokertracker bättre men det är väl en smaksak. Sedan är jag osäker på hur lätt det är att fixa Pokeroffice "gratis" hos Noblepoker. Jag har inte spelat där men har för mig att man ska erövra "Crowns" som är betydligt svårare än att fixa raked hands. Inte så kul om du förlorar $100 för att fixa Pokeroffice gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gissa på att det inte dröjer så länge förrän Pokeroffice fixas så att det fungerar med B2B. Jag gillar doxk Pokertracker bättre men det är väl en smaksak. Sedan är jag osäker på hur lätt det är att fixa Pokeroffice "gratis" hos Noblepoker. Jag har inte spelat där men har för mig att man ska erövra "Crowns" som är betydligt svårare än att fixa raked hands. Inte så kul om du förlorar $100 för att fixa Pokeroffice gratis.

 

Det tog mig ca 3 timmar att lira hem PO hos Noble. Att casha hem 200 crowns går riktigt fort om man spelar NL. Det räcker att lira NL50 för att få ihop sina crowns. Inga problem med pokeroffice när jag skulle ha licensen, den kom snabbt.

 

Dock buggar PO+Party nu. Stänger jag PO med Party öppet så stängs även det programmet. Men det är ämne för en annan tråd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan är jag osäker på hur lätt det är att fixa Pokeroffice "gratis" hos Noblepoker. Jag har inte spelat där men har för mig att man ska erövra "Crowns" som är betydligt svårare än att fixa raked hands. Inte så kul om du förlorar $100 för att fixa Pokeroffice gratis.

 

Nja, dealen är raked hands, inte "Crowns". Så fort du är med i en pott som blir "raked" räknas den, oavsett om du är med till showdown eller inte.

Jag spelade tight NL20 i några timmar (ca 4h) på 3 bord. Fick ihop 200 "NC" och det var tydligen mer än 200 raked hands. Kring 100 NC kanske motsvara 200 raked, jag vet inte exakt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kring 100 NC kanske motsvara 200 raked, jag vet inte exakt!

 

Jag spelade 275 händer FL 1/2 för att få ihop licensen och för det fick jag 71 Crowns.

Sen gjorde jag misstaget att försöka fråga Nobles support hur många raked hands jag hade, men de var ju komplett jäkla rubbade att ha med att göra. Så mitt tips är: Ha ingen kontakt med Nobles support angående raked hands-frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som ett klokt val att investera i något av programmen. Går att täppa luckor i sitt spel lite lättare med hjälp av dem.

 

Själv spelade jag in en licens på PokerOffice nu i veckan på CDPoker (samma nätverk som Noble). Jag spelade 2 bord i sammanlagt 2 h på NL$20 och lyckades skrapa ihop tillräckligt med rejkade händer för att få en licens.

 

Det gick bara fint, så det rekommenderas om du inte vill punga ut $79 på det. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Låter som ett klokt val att investera i något av programmen. Går att täppa luckor i sitt spel lite lättare med hjälp av dem.

 

Själv spelade jag in en licens på PokerOffice nu i veckan på CDPoker (samma nätverk som Noble). Jag spelade 2 bord i sammanlagt 2 h på NL$20 och lyckades skrapa ihop tillräckligt med rejkade händer för att få en licens.

 

Det gick bara fint, så det rekommenderas om du inte vill punga ut $79 på det. Lycka till.

Det ser ut som om det är 800 Crowns som behövs nu om man tittar på PO's hemsida. Nån som vet om det finns "billigare" sätt att få den. Har tyvärr partypoker redan så där kan jag inte få den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...