hnat Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Att jag kommer från umeå kan vara en annan. Ume (å) Lule (å) Anim (e) Slut (a) som exempel Haha, du skämtar eller hur? Eller...? Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Hehe, jag tycker fortfarande att uttalet är fel, men jag köper båda dina argument faktiskt. Carry on. Citera
cheunce Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Albert tycker du ska beställa ALLT som Uwe Boll har regiserat. Har för mig att devalanteriel är ett stor fan av honom Uwe Boll Han är vår tids Ed Wood men tror att han är vår tids störrsta regisör. "They were better than actors. We looked for local Romanian actresses, but there they are all from the theater and act very broadly. For 150 euros a piece the whores would be naked and do as they were told. It was better.” - Uwe Boll (in a interview for Bloodrayne: The Movie talking about why he chose to use prostitutes instead of actual actresses). Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Användare: cheunce Status: bannad Citera
cheunce Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Användare: cheunceStatus: bannad Jag tycker iofs att Uwe Boll är bra fast på ett väldigt väldigt dåligtvis. Det bästa är hans totala avsaknad av självinsikt (Uwe alltså och inte devalanteriel). Lite som min totala övertygelse att jag är bra i poker Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Sure. Jag och en kompis recenserade Alone in the Dark faktiskt, vi gav den hela två av tio. Citera
cheunce Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Sure. Jag och en kompis recenserade Alone in the Dark faktiskt, vi gav den hela två av tio. Jo er sågning har man ju inte missat För att citera dig Uwe Boll lyckas med det miserabla konststycket att gå bortom även det så att Alone in the Dark blir en skrattfest rakt igenom hela filmen ändå. På något sätt verkar en lång succession av minus bli plus till slut på ett märkligt sätt. Får avsluta min kapning av tråden med denna länk Uwe Boll - En av nutidens sämsta filmregisörer? där devalanteriel visar sitt missnöje med både Uwe och Spielberg Citera
Albert Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Hmm... Region 2 = Europa? Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Oui, Europa och Japan. OT: GO SVERIGE!! Citera
Albert Postad 30 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2006 Hey! Har betat av Trikoloren för ett bar tag sedan - den Blå filmen sög, den Vita filmen var riktigt bra! Och den röda filmen var sådär. Iaf så beställde jag en UMD till min PSP med Eddie Izzard - defenite article och jävlar vad han är rolig t.om. bättre än Gardell "Oú est la plume du muton?" När han snackar om kassettebandspelarna de hade i skolan är guldvärd! Måste ha mer av han. Citera
juttis Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Little Britain (Är han rolig?) Grymt bra! Fast det är inte så mycket en "han" som ett antal personer, typ killinggänget. Citera
Albert Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2006 Little Britain (Är han rolig?) Grymt bra! Fast det är inte så mycket en "han" som ett antal personer, typ killinggänget. Har inte sett Little Britain, men två utav karaktärerna tror jag är med i en musikvideo av Pet Shopboys Citera
Recommended Posts