sorkenkk Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Jag har alltid tyckt Ivey och Tiger Woods varit väldigt lika. Någon får gärna fixa bilder orkar inte själv. Citera
chcar Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Erik Sagström Erik Fichtelius Citera
Swalling Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Roligaste tråden på länge Citera
hansolo Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Jag har alltid tyckt Ivey och Tiger Woods varit väldigt lika. Någon får gärna fixa bilder orkar inte själv. jodå lite lika är dom...fast det är mest deras karriärbanor som är lika....kom från ingenstans, unga talangfulla som spöar de flesta i respektive sport..! Citera
hansolo Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Erik Sagström Erik Fichtelius hahahahahahahhaa klockren!!!! bästa inlägget i "min" tråd att dom va så läskigt lika de trodde ja inte! *Guldstjärna* Citera
benemerson Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Stefan Holm? Gus Hansen? Citera
Raimo Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Detta är utan tvekan dne bästa tråden, frågan är om det finns någon bättre på hela internet Citera
Bapp Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 jodå lite lika är dom...fast det är mest deras karriärbanor som är lika....kom från ingenstans, unga talangfulla som spöar de flesta i respektive sport..! Tigers karriärbana är nog totala motsatsen till att komma från ingenstans. Han var känd som underbarn sen han var tre. Citera
maxinhoe Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Jabba The Hut FYP Låter mer gangsta med Dehut tycker jag. Förstår om det ser illa ut för en journalist.. Bjuder på en ny bara för det: Citera
Okok Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Ungen i tv3-serien "Two and a half men" och Tony G - skrämmande lika. Jag är kall på att ladda upp bilder, men ingen kan väl ha missat vare sig serien eller pokerspelaren? Om någon hittar några bra bilder och vet hur man lägger in dem, så varsågod... Slår ihop detta med den här tråden - Myssion Citera
Okok Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Men det där var inte den bästa bilden på Jake. Där ser han ju nästan ut som en normal unge =) Citera
Bluwajt Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Phil Ivey? Han i Så Ska Det Låta? Citera
hansolo Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 Tråd med samma tema på 2+2 tack för länken! den är absolut värd att kolla igenom! =) Citera
Waggho Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 John D´Agostino? Joshua Jackson? (Pacey i Dawson´s Creek) Citera
Okok Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Tråd med samma tema på 2+2 Mm riktigt bra. Där fanns redan Tony G/ Jake-liknelsen med. Klart bättre bilder. Sidan 20, näst längst ner. Uncanny. Citera
Preacher Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Chris "Jesus" Ferguson vs. Jesus Tycker det är Eskimo Clark som tar hem den liknelsen: Jesus Paul Eskimo Clark Andra liknelser som hade kunnat funka är Eric Drache och Sagström, men jag kan inte hitta en enda bild på Drache. Liknelsen Dan Harrington med någon som brännskadats svårt i ansiktet, genomgått plastikkirurgi men självfallet inte riktigt återfått ett normalt utseende tror jag hade varit klockren, men med risk för ett visst mått av smaklöshet och jobbet att plöja igenom tusen olika bilder på folk som brännskadats känns inte värt'et. Citera
Sasquat Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Daniel Negreanu och Edward Norton. Rösterna ivf. KLOCKREN, Harockså tänkt på detta Citera
Recommended Posts