for_no_one Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Hallå hallå Jag tänkte att dte finns säkert ett gäng med folk här inne som har lite pokerpengar att investera. Själv har jag ganska länge haft ett genuint börsintresse och intresset har givits extra bränsle då jag bl.a. suttit på oljeaktier i några år nu. Så om någon har idéer om vilken aktie, fond eller option som går upp eller ner i framtiden så kan vi ju snacka om det här. Min portfölj är ju nu viktad mest åt energi och råvaror, har en gnutta IT och telekom, allemansfond, balkanfond och Japanfond. Den sista, Japanfonden, köpte jag ganska nyligen och är inte helt säker på om det var rätt val. Den har ju trots allt gått upp ganska länge nu men ekonomin där borta börjar visst ta fart igen så jag hoppas den fortsätter upp. Hur ser era portföljer ut? Citera
eloge38 Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4292 Citera
Recommended Posts