der_ko Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Mysko sak som hände häromdagen när jag spelade på B2B en av mina fiender plötsligt och hastigt skrev mitt namn i chatten (jag hade inte skrivit ett ord i chatten förövrigt). Jag undrade naturligtvis vem denna person var varpå han svarade att han var Mengele. Människan hade skrivit att han var från Hjo så jag frågade om han var person X vilket han då "erkännde" att han var. Men det visade sig att han även ljög denna gång då jag chattade med person X och han har aldrig spelat poker på nätet. Nu är jag väldigt nyfiken på vem denna mystiska person är så kan man på något sätt få reda på hans identitet? Citera
Mr Zero Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 B2B lämnar knappast ut sådana uppgifter om sina kunder. Du får nog forska vidare på egen hand. Citera
Skumdum Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 OT: varför har B2B tagit bort hitta-spelare-funktionen? Citera
Metaddict Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Tack skumdum!! Trodde det var jag som hade fått något fel på hjärnan Citera
mengerle Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Mysko sak som hände häromdagen när jag spelade på B2B en av mina fiender plötsligt och hastigt skrev mitt namn i chatten (jag hade inte skrivit ett ord i chatten förövrigt). Jag undrade naturligtvis vem denna person var varpå han svarade att han var Mengele. Människan hade skrivit att han var från Hjo så jag frågade om han var person X vilket han då "erkännde" att han var. Men det visade sig att han även ljög denna gång då jag chattade med person X och han har aldrig spelat poker på nätet. Nu är jag väldigt nyfiken på vem denna mystiska person är så kan man på något sätt få reda på hans identitet? Hmm mycket mystiskt.. Jag är iaf från Umeå. Citera
Faxefux Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Find player skall vara tillbaka i slutet av veckan eller i början av nästa vecka enligt uppgifter. Citera
cOP Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 låter som någon som känner dig irl som känt igen ditt nick och spelat dig ett spratt. Citera
Recommended Posts