Pokemonn Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Greg Raymer skriver om timlön i stora turneringar: http://expressen.se/index.jsp?a=528531 Är han lite knäpp eller är det redigeringen av artikeln som är knäpp? Jag hoppas och röstar för redigeringen av artikeln. Man kan ju inte räkna timlön på en stor turnering rakt av, och räkna med att man vinner turneringen. OK om man nu vinner en turnering, men vinner man alla turneringar? Knappast. Och de turneringarna man förlorar ska inte räknas med i timpenningen då? Nä, då låter det inte lika coolt och flashigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 antingen hade raymer otur när han tänkte el så har expressen förstört den, trol det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Jag tror Dan Glimne har haft ett finger med i spelet, med tanke på hans tomtiga kommentar efter tredjeplatsen i Amsterdam Open (eller vad det var): "Jag tjänade 70 000 kr (eller vad det var) i timmen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Jag tror mer på att en jänkare spökskrivit en artikel, att sedan översättaren klippt lite, och slutligen ännu mer klippning i redigeringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Jag tror mer på att en jänkare spökskrivit en artikel, att sedan översättaren klippt lite, och slutligen ännu mer klippning i redigeringen... Vet inget om Raymers skrivförmåga, men med många år på tidningsredaktion bakom mig gissar jag att Raymer lämnat in en förvirrad skittext som sen behandlats enligt gdailys teori ovan. Att spela poker och kunna skriva är inte två närbesläktade färdigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 . Jag tror mera på att Reymer fortfarande är tiltad efter fiaskot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simpkiller Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 tänk vilken bar timmlön någon som vinner på lotto har, när dragningen sker på 1 sekund. blir ju sjuk timlön. lyckos dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj.lasseman Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 En gång spelade jag på en videopoker-maskin. Jag satsade en krona, blev betalad 10 kr. Resultat: +9 kr. Tog 5 sekunder att spela handen. Timlön: 6480 kr. När jag blir äldre ska det vara mitt jobb, otroligt lönsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 En gång spelade jag på en videopoker-maskin. Jag satsade en krona, blev betalad 10 kr. Resultat: +9 kr. Tog 5 sekunder att spela handen. Timlön: 6480 kr. När jag blir äldre ska det vara mitt jobb, otroligt lönsamt! Hah, rolig jämförelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 En gång spelade jag på en videopoker-maskin. Jag satsade en krona, blev betalad 10 kr. Resultat: +9 kr. Tog 5 sekunder att spela handen. Timlön: 6480 kr. När jag blir äldre ska det vara mitt jobb, otroligt lönsamt! När Telia flyttade mitt telefonabonnemang tog dom 600 spänn för 10 sekunders jobb. Det ger en timkostnad på... Ja, jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reflection Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 det är pokerstars som översätter texten, inte expressen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts