majorj Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Vill bara, så här på söndageftermiddagen - i spik nyktert tillstånd - ge mina reservationslösa hyllningar till detta alldeles fantastiska pokerforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 tack. Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 tack. Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. Bråka inte nu. Mer kärlek på pf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. Då borde du läsa noggrannare eftersom de är rätt utvecklande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 tack. Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. Men chilla för fan. edit: Instämmer förövrigt. Tack PF.NU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. Då borde du läsa noggrannare eftersom de är rätt utvecklande. kort och koncist brukar man ju säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Filip Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 tack. Jag antar att du inte ska ta åt dig all ära eftersom dina inlägg inte brukar vara så jävla utvecklande för oss andra att läsa. De förgyller min dag ivarjefall, så jag säger oxå tack jacobmal! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts