Peder.A Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 Skulle nog inte kommit i situationen riktigt ....Personligen hade jag nog antingen betat pot eller knackat.... Beta pott För att ta bort fold möjligheten..... Svårt att göra då fi agerar före mig... Citera
Gekko Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Förstår inte varför du i huvudtaget reraisar med damerna preflop... Lägger in all den degen och sedan foldar på den brädan. Om du inte är beredd att köra in dina sista slantar med QQ där så spela handen för setvalue då och investera inte typ 60% av stacken eller vad de nu kan röra sig om, för att sedan folda. Tycker det är sjukt dåligt poker spel... Det är ju därför man har bankrulle för att kunna ta dom där synerna, enbart för att man är commitad, vilket du är! Och även att han sa att han hade AA så lovar jag att 1 på 4 ggr så ljuger han. Citera
Cyntax Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Han ställde in ganska omgående. Han skrev efteråt i chatten att han hade AA. Känns rimligt... Okej, men vad hade han då? Syns inte det i loggen som sparas på datorn eller kan man kolla det i gameid#? Citera
cOP Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Blixtställer han eller steker han lite? Oftast är det riktigt stark hand när de blixtställer och svagare, t.ex. KJ/AJ när de steker lite. Det där kan man utnyttja rejält på lägre nivåer, om man steker lite med nötterna innan man trycker in synar folk alltid med skräp Citera
PxT Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Han ställde in ganska omgående. Han skrev efteråt i chatten att han hade AA. Känns rimligt... Okej, men vad hade han då? Syns inte det i loggen som sparas på datorn eller kan man kolla det i gameid#? Det syns bara när handen går till showdown, därför är det omöjligt att ta reda på i detta fall. Visst kan man lägga QQ på en sådan här bräda, men inte som handen utspelades. Du har ju fått in såpass mycket deg att du bara måste fullfölja. Citera
Recommended Posts