EL_FishkO Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Och du visade dessa för att....? Det finns ju ingen good beat-tråd, och jag blev så glad Citera
snudde Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Fusk. Vi vet att alla vill ha Hasselhoff som avatar, men Myssion var först. Låt han ha den! jag var faktiskt medlem innan myssion så det så (se avatar i förstoring ), och ja jag blir också varm när jag ser hans och min avatar, jag säger bara: hooked on a feeling - david hasselhof. vem blir INTE glad? hooked on a feeling Citera
kgl Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 OJ! Haha var helt hundra på att det var myssion så jag blev smått chockad Same here.. OnT: Det händer väl ungefär 2 outs av alla gånger. Citera
Dostojevski Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Dags att starta ett uppror för att Myssion ska få ensamrätt på sin avatar! Citera
Pokemonn Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Dags att starta ett uppror för att Myssion ska få ensamrätt på sin avatar! Jag är med! Citera
majorj Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Dags att starta ett uppror för att Myssion ska få ensamrätt på sin avatar! Jag är med! Det är också viktigt att se till att ingen kopierar Pokemonns avatar. Citera
Pokemonn Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det är också viktigt att se till att ingen kopierar Pokemonns avatar. He, he, he. Ingen vågar väl, så vansinnig som jag ser ut att vara! Citera
majorj Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det är också viktigt att se till att ingen kopierar Pokemonns avatar. He, he, he. Ingen vågar väl, så vansinnig som jag ser ut att vara! Citera
Plala Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Dags att starta ett uppror för att Myssion ska få ensamrätt på sin avatar! Jag är med! Jag också!!!!!! Citera
Gahlster Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Allvarligt......Hasselhoff??? Knight rider......där var bilen tuff (KITT)...knappast Hasselhoff!!! BayWatch......Hasselhoff.....knappast!!!!! Jag tycker bara att det e tragiskt! Hasselhoff....Moooaaaahaaahhaaa!!! men han sjunger ju bra!! Citera
kgl Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Det är också viktigt att se till att ingen kopierar Pokemonns avatar. He, he, he. Ingen vågar väl, så vansinnig som jag ser ut att vara! Jag trodde det var den där galna tysken som sjunger på Dragostea din Tei och slår en lp-skiva i huvudet på sig själv, men det kanske är du? Citera
Pokemonn Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Yepp, det är jag! Me myself and I! Jag gjorde bilden när jag skulle visa en kompis hur glad jag var över att behöva ringa upp internet stup i kvarten i flera veckor då jag blev av med mitt bredband tack vare VÄRDELÖSA bredbandsbolaget. De är totalt värdelöst inkompetenta. Sheeeesh!!!!!! Sedan blev bilden så bra och jag blev kär i mig själv och gjorde det till min avatar. Citera
parre Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Vad sjukt. har fan aldrig hänt mig! Citera
Pokemonn Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Vad sjukt. har fan aldrig hänt mig! Jag antar att du syftar på Äckelbandsbolaget? OK, en komplett histioria ska jag spy upp, håll andan! Jag hade Telia och kunde få max 2Mbit eftersom jag bor för långt bort från kopplingsstation. Men en granne 300 meter närmare kunde få 8Mbit... Jag bor PRECIS på fel sida av någon gräns där. Suck.... Nåja, mest på kul en dag så surfade jag in på Bredbandsbolaget för att kolla vad de kunde leverera, hepp, 8Mbit! OK, jag litar inte på detta (eftersom jag vet omständigheterna). Jag ringer till Bredbandsbolaget och ber de kolla upp, de säger åt mig att kolla det via internet. Jag berättar storyn om Telia och att jag bor precis för långt bort och ber de kontrollera om jag VERKLIGEN kan få 8Mbit. - "OK, vänta lite".... checka, checka, checka... - "Ja, det ska inte vara något problem" (enligt idioten jag talade med). Coolt. Jag undrar hur det kan vara möjligt eftersom Telia bara kan leverera 2Mbit, var han säker? - "Javisst. Det kunde bero på att de hade optiska kablar fram till kopplingsstaion och Telia bara hade sina gamla kopparledningar och de hade därför en eventuellt lite lite bättre utgångs-signal att börja med och då hamnade jag på "rätt sida" av gränsen". Coolt, jag beställer! - "Gör det via nätet, det är enklare eftersom man då får alla adresser osv skriftligt och snabbt". Visst, no problemo. Jag beställer och fyller i en fullmakt så att de ska ha rätt att ta över min internet-uppkoppling (helt sjukt, annars kan de inte koppla in direkt när Telia har kopplat ur, så man måstte göra det för att slippa "dödtid" emellan abonnemangen). No problemo. Jag får et par updateringar om läget via email och runt datum X så skulle det kopplas över till Bredbandsbolaget. En vecka före det skulle jag få ett nytt bredbandsmodem med koder och info hemskickat. OK, coolt. Jag väntar. En ful dag så slutar mitt bredband att fungera. Great, skit-internet tänker jag. Efter en halv dag så börjar jag tänka... Men det är ungefär nu som jag ska få Äckelbandsbolaget tänker jag. Äh, jag ringer till Telia och gnäller lite så kanske de får upp internet igen. Eller kan det vara något strul med bytet av abonnemang? Hmmm... Ringer till Telia och får höra: - "Nej, du har inget abonnemang hos oss." Eh, vad? - "Jo, det är avslutat, det sker ett byte till en annan operatör." OK tänker jag, då är det det jäkla modemet som jag inte har fått med alla inloggningsuppgifter och allt. Ringer till Äckelbandsbolaget och kollar........ - "Nej, vi kan tyvärr inte leverera något bredband till dig". SAY WHAT!!!!!! - "Nej, det går visst inte, det är kanske för långt från kopplingsstationen eller något, tyvärr". VARPÅ JAG FÖRKLARAR MED EN LUGN MEN VÅLDSAMT MISSNÖJD RÖST hela historien och att jag ringde och pratade med någon PERSONLIGEN och jag skulle inte bara få bredband utan 8 megafuckin´bit! - "Jaha, vem var det? Jag ser att du har sökt om abonnemanget via internet, då kan vi tyvärr inte se vem det var du pratade med". Nu låter personen i andra änden av tråden ochså irriterad på idioten jag talade med, men hon kan inte göra något. OK, allt skitstrul och fylla i fullmakter och TJAFS for nothing. Tillbaka till Telia, som säger att de kan inte koppla in mig direkt, det måste gå 3 veckor innan man kan byta från Bredbandsbolaget. Och att jag hade tur att Äckelbandsbolaget inte "bokade upp mig" för då kunde det ha dröjt ända upp till 3 månader. Jag säger att jag hade bredband fram tills dagens datum från Telia men det hjälper inte. Tydligen så har det hänt ibland att Äckelbandsbolaget har lovat och "bokat upp" ett visst telefonnummer och sedan inte kunnat leverera ett skit, och då kan inte Telia "lägga in en beställning på det numret" förräns den bokningen är borta, och det är det som kan göra att det kunde ta flera månader.... Men jag hade "tur" och fick tillbaka mitt 2Mbit från Telia efter typ 3 veckor tror jag. Jag ska aldrig, aldrig aldrig mer ta något hos Äckelbandsbolaget, även om de så kunde leverera 100 Mbit. För kan de det? Man kan ju inte ens lita på vad fanstygen lovar en i telefon, man blir bara blåst. FY FAN för Äckelbandsbolaget!!! Citera
kfluffie Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Ajaj =/ Bad Beat Pokemonn! Tänkte när jag börja trava mig neråt mot ditt inlägg att du skulle ha tagit namnet på han du snacka med som hade lovat dig 8 mbit. Man blir ju så förbannad på att Supporten (som ska veta (tycker man iaf)) men som lovar ut felaktiga uppgifter (borde vara något lagbrott där tycker man?) men men. Vad ska man göra, vad ska man göra? MVH //KF - Kan bara välja mellan Modem och Östhammars Stadsnät! Det är det senare! Slipper lyxproblemet med fler operatörer! Citera
Waggho Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Dags att starta ett uppror för att Myssion ska få ensamrätt på sin avatar! Jag är med! Jag också!!!!!! LOL Citera
Recommended Posts