Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Frågan/önskemålet är riktad till Sportingbet men jag ställer den i form av en tråd så att alla kan få ta del av svaret.

Kommer det att komma eller snarare, när kommer det en räknare för raked hands?

Jag personligen tycker att det suger fett att tvingas kontakta supporten hela tiden för att veta hur många raked hands jag har spelat. Ibland roar jag mig med att hålla koll på hur många raked hands jag spelar per timme för att värdera min "bonusintäkt" men det är ju omöjligt hos Sportingbet.

Postad
Frågan/önskemålet är riktad till Sportingbet men jag ställer den i form av en tråd så att alla kan få ta del av svaret.

Kommer det att komma eller snarare, när kommer det en räknare för raked hands?

Jag personligen tycker att det suger fett att tvingas kontakta supporten hela tiden för att veta hur många raked hands jag har spelat. Ibland roar jag mig med att hålla koll på hur många raked hands jag spelar per timme för att värdera min "bonusintäkt" men det är ju omöjligt hos Sportingbet.

Jag håller med dig till 100% och fick bara jag bestämma skulle vi haft det för länge sedan.

Vi jobbar tillsammans med Boss Media för att lösa detta så snabbt som möjligt.

Undet tiden går det bra att kontakta supporten eller skicka ett PM till mig så kollar jag så fort jag bara hinner. Jag vet att detta inte är någon bra lösning, men som sagt - förbättringar är på gång!

Fortsätt tyck till!

Mvh Sportingbet