baht Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 VARFÖR VISAR DOM ALDRIG UPP NÅGON SOM VUNNIT??? DOM VILL BARA TJÄNA PENGAR PÅ ERA ÖVERFÖRINGAR OCH SEN ÄR DET"LOTTERI" FÖR ATT ILLUSIONEN SKA LEVA VIDARE OCH FÖR ATT DOM SKA VERKA SJYSSTA!! HAR DOM BEVIS PÅ VINNARE SÅ SKA JAG HÅLLA TYST Citera
eyedol Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Vad har det med saken om det är värt tiden eller inte att göra? Eftersom man inte har flera miljoner poäng ofta så är det inte värt tiden. Citera
Rubicon Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Welcome to the Island! Who will be todays lucky winner? Citera
Pokershark Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Welcome to the Island! Who will be todays lucky winner? lol den var bra! Citera
Gus Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Vad sägs om att bestämma ett datum som alla på PF.nu går in å köper upp alla sina poäng på en å samma gång. Visst, värdet lär ju sjuka men då kanske vi en gång för alla kan lägga ner den här debatten om någon av oss vinner Citera
Pokertomte Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Vad sägs om att bestämma ett datum som alla på PF.nu går in å köper upp alla sina poäng på en å samma gång. Visst, värdet lär ju sjuka men då kanske vi en gång för alla kan lägga ner den här debatten om någon av oss vinner Jo chansen är mycket liten En idé vore ju att alla pfare grindar neteller points och sen sätter vi ett datum och dragning, där alla dunkar in sina poäng. Då borde ju nån från pf vinna Citera
Weedobooty Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Jag har försörjt mig på Netellers cash giveaways i över två år nu. Sluta gnälla om era bad beats. Citera
Sunkii Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Congratulations xxxxx xxxxxxxxxx, You are NETELLER's weekly contest winner for last week, you have recieved $500.00 USD. Best regards, NETELLER Customer Service support@neteller.com This email has been sent to you as a courtesy for your records. Hade väl sisådär 27 tickets, ship it Citera
heddy Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Hade väl sisådär 27 tickets, ship it Kan man ha mer tur? Citera
Verdi Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Oj, såg inte den här tråden. Jag satsade precis ett gäng miljoner points på lite olika utlottningar och nu är jag weekly winner på $500. Alltid något. Så här ska det se ut: (hade 200 eller 250 entries av totalt 64115 => 3-4% procents chans ungefär) Weekly Draw Winners M. W. NA, SE Feb 04, 2007 <-- That's me! T. K. IL, US Jan 28, 2007 M. L. CA, US Jan 21, 2007 J. S. NA, SE Jan 14, 2007 Sunkii verkar tala sanning för övrigt. Citera
Recommended Posts