elvis77 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Efter senaste uppdateringen så får jag nu inte upp en enda multiturnering, någon annan som kan se att det startar någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Karlsson72 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Samma hos mig. Sng funkar heller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 det står visst på framsidan att dom ligger nere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YUPPIE11 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Cashgamen verkar funka, men inga turneringar.. varken SnG:s eller multi.. såg iaf att dom har lagt till 500$ SnG:s... Jummie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Inte så konstigt dom håller ju på och trixar ihop klienten med den nya hemsidan så det är nog en del som kommer stå still idag. Troligtvis inte så länge dock med tanke på vilka $$$$$$ dom förlorar på att stänga ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rydan Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Någon som har fått Poker Office att funka hos Party efter uppgraderingen. Jag får upp felmeddelande om att den inte känner att något bord är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 samma här gällande PO2 ... får det inte att funka men antar att de fixar det snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rambler Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Någon som har fått Poker Office att funka hos Party efter uppgraderingen. Jag får upp felmeddelande om att den inte känner att något bord är uppe partypoker ligger i ny katalog-PartyGaming inte under partypoker som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tlindholm Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Får Acehud att funka, men varken PokerOffice 2 eller PokerTracker funkar. Det går inte att hitta på någon partypoker.exe fil. Det finns bara en partygaming.exe nånstans och den duger tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Får Acehud att funka, men varken PokerOffice 2 eller PokerTracker funkar. Det går inte att hitta på någon partypoker.exe fil. Det finns bara en partygaming.exe nånstans och den duger tydligen inte. http://www.pokertracker.com/patch.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 går det att göra buddytransfer på party?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Inga observed hands längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Får inte ens igång klienten på WinXP 64bitars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Får inte ens igång klienten på WinXP 64bitars Har du köpt ny dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 vilket jopke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Går det inte att spara fönsterstorleken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Vad är förändrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 vilket jopke Prova en mtt så lär du vara ännu mer sugen på att gapa JOOPKPKEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Inga observed hands längre. Jaha, det var det. Tur i oturen att den här dödsdomen sammanföll med att man slutar vara student/slacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Skiten har kraschat för mig två gånger vilket är rätt skumt eftersom jag har en rätt så bra dator. Gillar nog förra versionen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Laggar en del för mig. Använder fyrfärgad lek, och när kort läggs upp på bordet kommer dom ibland först i fel färg, för att snabbt ändras till sin riktiga. Antar att det kommer bli bra när dom får finputsa bort all skit. Större stacks i turneringar är ju skitnice iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Knapparna, dvs fold,call,raise osv "laggar" för mig. De reagerar med andra ord inte på tryckningar direkt. Fruktansvärt irriterande att sitta och klicka på samma knapp fyra gånger innan det händer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Knapparna, dvs fold,call,raise osv "laggar" för mig. De reagerar med andra ord inte på tryckningar direkt. Fruktansvärt irriterande att sitta och klicka på samma knapp fyra gånger innan det händer något. Från en relaterad post på 2+2: The guy saying to install TweakUI was correct, my buttons are working perfectly now. Didn't even require any configurating. It looks like it's the 'prevent other windows from stealing focus' setting that does the trick. TweakUI är alltså ett program för att mixtra med gränssnittsdelen av windows mer än vad som normalt går. Hoppas att det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Knapparna, dvs fold,call,raise osv "laggar" för mig. De reagerar med andra ord inte på tryckningar direkt. Fruktansvärt irriterande att sitta och klicka på samma knapp fyra gånger innan det händer något. Samma för mig, och jag håller med till 100%. JÄVLIGT störande, och dessutom har jag klickat fel ett antal gånger pga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts