Gå till innehåll

B2B, inget folk?


ZyntaX

Recommended Posts

Jag har en fundering.

Har precis cashat in min första bonus, valet blev Empire och den gick fort att cleara.

Nu skulle jag precis välja mellan Heypoker och Martinspoker eftersom det verkar vara många som spelar där.

Men vad ser man, det finns ju inget folk som spelar??

580 pers online, vilket skämt?

Och folk berättar om att de multitablar.

 

Eller är det något tillfälligt fel och det brukar egentligen vara mer folk online?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har en fundering.

Har precis cashat in min första bonus, valet blev Empire och den gick fort att cleara.

Nu skulle jag precis välja mellan Heypoker och Martinspoker eftersom det verkar vara många som spelar där.

Men vad ser man, det finns ju inget folk som spelar??

580 pers online, vilket skämt?

Och folk berättar om att de multitablar.

 

Eller är det något tillfälligt fel och det brukar egentligen vara mer folk online?

 

Någon skrev ju att Unibet dragit sig ur B2B-servarna och skaffat egna. Vilket säkerligen bidrar till sänkningen av folk. Men grejen är den att B2B inte har så många användare online på nätterna. Betänk att de flesta är skandinaver som ligger och sover när t.ex. PartyPoker har många folk online p.g.a. folk runt i världen med mycket amerikaner.

 

Vill du ha mycket folk att spela mot och vill göra det på natten så kör Party där brukar det finnas runt 30K folk online på nätterna.

 

Dessutom har du grindingvänliga fönster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illa att unibet byt

Kan dock aldrig stämma att unibet har nu 2300 spelare online plus att heypoker delen av nätet har 2300 spelare online. Har väl aldrig varit 4600 spelare klockan 12 på dagen?

 

Känns lite som att b2b kan gå samma väg som gamla party om det håller på att splittras hit och dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att all Unibetfisk är borta från B2B nu. Undrade varför det bara var hälften så mycket bord igång igår samt andelen fisk minskat dramatiskt. Jobbigt!

 

Hur vet du att fisken är inloggad via Unibet ? Han/hon kanske spelar genom martinspoker eller 24 H. ;)

 

Jo, men den största andelen fisk finns förmodligen hos unibet. Där spelar mycket folk som egentligen sysslar mer med sportsbetting och tycker att pokern verkar vara en kul grej och testar lite etc. Sen så finns det knappast mycket tighta bonushoror där heller då de inte är direkt generösa med sina erbjudanden.

 

Någon som vet exakt vilka nivåer som har påverkats av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer det verkligen att det bara är NLT 3/6 och högre som fortfarande delas mellan unibet och hela B2B? Isåfall rör det sig ju bara om ett fåtal aktiva bord som verkligen delas. Någon som sitter inne med 100%-igt korrekt fakta?

 

Vi håller på att försöka få information från B2B angående detta. Som det ser ut är det bara på några av de lägsta nivåerna det är separata bord. Hoppas kunna återkomma med mer exakt information om en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så här är det:

 

Unibet har egna bord ENDAST på följande nivåer

 

Texas Hold Em No Limit 0.2/0.1

Texas Hold Em No Limit 0.5/0.25

 

Allt annat är precis som tidigare.

 

Att spelet för tillfället är tight beror på att det är många av B2B-siterna som kör reloads för tillfället och vi vet alla hur man spelar när man jagar en bonus att cleara.

 

Igår morse var förändringen genomförd och då var det ingen skillnad hos oss mot andra dagar.

 

En annan faktor som påverkar är tyvärr OS som precis som andra stora arrangemang gör att folk tillbringar mindre tid vid borden.

 

Ovanstående uppgifter om borden kommer från 24h och är deras officiella uppgifter, det är alltså inget som vi har gissat utan det är fakta.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så här är det:

 

Unibet har egna bord ENDAST på följande nivåer

 

Texas Hold Em No Limit 0.2/0.1

Texas Hold Em No Limit 0.5/0.25

 

Allt annat är precis som tidigare.

 

Att spelet för tillfället är tight beror på att det är många av B2B-siterna som kör reloads för tillfället och vi vet alla hur man spelar när man jagar en bonus att cleara.

 

Igår morse var förändringen genomförd och då var det ingen skillnad hos oss mot andra dagar.

 

En annan faktor som påverkar är tyvärr OS som precis som andra stora arrangemang gör att folk tillbringar mindre tid vid borden.

 

Ovanstående uppgifter om borden kommer från 24h och är deras officiella uppgifter, det är alltså inget som vi har gissat utan det är fakta.

 

Mvh Johan

 

 

Nja, vet inte riktigt. Jag hittar bord 0.5/1 på Unibets klient som inte finns på Heypokers klient. Skulle juh kunna vara något fel hos mig, jag har ingen aning men så ser det ut hos mig iaf. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...