Gå till innehåll

Miami-FL 3/6 SH-Avslutad


Miami

Recommended Posts

Kusinen, vad sägs om ett parti poker? Live? Så att jag kan sno dig på lite mer pengar? :D

 

Låter bra! Har dock inga planer på att låta dig vinna igen. Har reserverat ett flertal AA.

 

Hmm, det där lät ju nästan som om jag behövde Rockets för att vinna? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 441
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, det där lät ju nästan som om jag behövde Rockets för att vinna? ;)

Duh? Jag vet ju hur fiskig du är med dina marginella händer. ;) *HOST* 62o..

 

 

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaay över din nivå. Du får hoppas på klonken.

 

Bara beta ut och synar nån=beta igen. Lätt som en plätt.

 

Party Poker 1/2 Hold'em (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

Preflop: Hero is BB with 2diamond.gif, 6spade.gif. MP posts a blind of $1.50.

1 fold, MP (poster) checks, Button calls, SB completes, Hero checks.

 

Flop: (4.50 SB) Jdiamond.gif, 5heart.gif, 6club.gif(4 players)

SB checks, Hero bets, MP folds, Button folds, SB calls.

 

Turn: (3.25 BB) Aspade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets, SB folds.

 

Final Pot: 4.25 BB

 

Nåja, nu ska jag till västkusten på minisemester så det blir inga poster på några dagar. Håller tummarna för bra väder istället för bra kort. Får se hur det går.

 

Solbrillor på! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka från Marstrand, västkustens lilla pärla.

 

Har inte lirat något men läst lite av King Yao, gillar hans bok. Tycker den täcker in fler områden som jag "borde" kunnat men inte gjort. Mkt bra.

 

Går ju inte att lira poker i det här vädret så det får bli lite kvällssol och öl på Strandbryggan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar på ditt superduperkuliga inlägg!

 

det var en gång en gång och den var...nej...blir inget superduperkuligt inlägg....Tänkte skriva att jag skulle hänga med till WSOP, hade fixat allt utom den lilla detaljen ledigt från jobbet.....så det blev inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussa 170 dollar idag, lite blandat 1/2 och 2/4.

 

Jag lirar för länge, orkar inte gå igenom spelet och lägga upp HHs. Värdelöst, funderar på att sätta en tidsgräns innan jag börjar lira. Som det är nu finns det alltid en ursäk spela en timme till, jag ligger back eller jag vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar på ditt superduperkuliga inlägg!

 

det var en gång en gång och den var...nej...blir inget superduperkuligt inlägg....Tänkte skriva att jag skulle hänga med till WSOP, hade fixat allt utom den lilla detaljen ledigt från jobbet.....så det blev inget.

 

 

Väääääääldigt dumt att missa den lilla detaljen, men jag ska tänka på dig när jag ligger vid poolen på The Venetian och dricker goda drinkar, eller när jag är på skumparty på Wynn med de stora grabbarna. Jag hade tänkt skriva att jag skulle tänka på dig när vi var på strippklubben med, men det hade ju blivit nasty. Så det låter jag bli.

 

Men, du får det säkert jätteskoj på jobbet. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar på ditt superduperkuliga inlägg!

 

det var en gång en gång och den var...nej...blir inget superduperkuligt inlägg....Tänkte skriva att jag skulle hänga med till WSOP, hade fixat allt utom den lilla detaljen ledigt från jobbet.....så det blev inget.

 

 

Väääääääldigt dumt att missa den lilla detaljen, men jag ska tänka på dig när jag ligger vid poolen på The Venetian och dricker goda drinkar, eller när jag är på skumparty på Wynn med de stora grabbarna. Jag hade tänkt skriva att jag skulle tänka på dig när vi var på strippklubben med, men det hade ju blivit nasty. Så det låter jag bli.

 

Men, du får det säkert jätteskoj på jobbet. :lol:

 

Släkten är värst... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja, här sitter man och försöker undvika att jobba genom att spela poker, och lyckas spela bort $60 på 20 min. Nu är frågan om jag ska tröstshoppa lite eller jobba. Eller spela bort mer pengar.

 

Kusinen, vi kanske kan spela lite poker i veckan, så att jag har råd att shoppa? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja, här sitter man och försöker undvika att jobba genom att spela poker, och lyckas spela bort $60 på 20 min. Nu är frågan om jag ska tröstshoppa lite eller jobba. Eller spela bort mer pengar.

 

Kusinen, vi kanske kan spela lite poker i veckan, så att jag har råd att shoppa? :lol:

 

Ska väl gå att ordna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja, här sitter man och försöker undvika att jobba genom att spela poker, och lyckas spela bort $60 på 20 min. Nu är frågan om jag ska tröstshoppa lite eller jobba. Eller spela bort mer pengar.

 

Kusinen, vi kanske kan spela lite poker i veckan, så att jag har råd att shoppa? :lol:

 

Ska väl gå att ordna!

 

Sweeeet! Ta med dig mycket pengar, jag har hittat en LV väska jag gillar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det för att du är så snäll alla vill spela med dig Miami? Det måste det väl nästan vara för vad skulle det annars vara?

Självklart, vad annars? När kommer du till Stockholm så du kan uppleva Maimis snällhet?

 

Japp, ung rik och snygg, alla vill sola sig i min glans. 8-)

 

Ruterkung, sälj torpet och flytta till Stockholm så vi kan ha ett regelbundet homegame. Blir toppen, helt säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det för att du är så snäll alla vill spela med dig Miami? Det måste det väl nästan vara för vad skulle det annars vara?

Självklart, vad annars? När kommer du till Stockholm så du kan uppleva Maimis snällhet?

 

Japp, ung rik och snygg, alla vill sola sig i min glans. 8-)

 

Ruterkung, sälj torpet och flytta till Stockholm så vi kan ha ett regelbundet homegame. Blir toppen, helt säkert.

 

Lovar du att vi lirar cashgame varje dag så känns det lockande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det för att du är så snäll alla vill spela med dig Miami? Det måste det väl nästan vara för vad skulle det annars vara?

Självklart, vad annars? När kommer du till Stockholm så du kan uppleva Maimis snällhet?

 

Japp, ung rik och snygg, alla vill sola sig i min glans. 8-)

 

Ruterkung, sälj torpet och flytta till Stockholm så vi kan ha ett regelbundet homegame. Blir toppen, helt säkert.

 

Lovar du att vi lirar cashgame varje dag så känns det lockande ;)

 

Du kommer ju iaf kunna få hyran betald ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så...efter en kortare avstängning pga datastrul (antar jag) är jag tillbaka.

 

Har några HHs där jag spelar mkt tveksamt, tyvärr funkar dom inte i konvertern, slänger upp dom ikväll när jag kan ta direkt från PT. (sitter på jobbet nu, skriver det här mest för att jag är glad jag inte är bannad)

 

Just det, plussa 150 dollar igår, trots några HELT otroliga aggroryck på river där jag blev krossad. Har fallit tillbaka i det märker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...