Bernt Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Blir det några problem om jag gör ett uttag till neteller från en skoldator? Kör ladbrokes. * Flytt till Neteller-gruppen - QoS * Citera
M_G Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Blir det några problem om jag gör ett uttag till neteller från en skoldator? Kör ladbrokes. Varför skulle det vara något problem? Citera
baller Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Se till så att Idnummer och secure-numret inte sparas i cachen. Risk finns annars att någon kommer över dina uppgifter och kan ta ut pengar från ditt konto. Citera
M_G Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Se till så att Idnummer och secure-numret inte sparas i cachen. Risk finns annars att någon kommer över dina uppgifter och kan ta ut pengar från ditt konto. Brukar inte skolorna ha vägran mot att cacha någon som helst info? Jag har iaf haft det på mina skolor. Inga nummer eller liknande cachas på offentliga datorer. Men man vet ju iofs aldrig. Citera
baller Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Möjligt, men hellre safe than sorry... Citera
vetgirig Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Se till så att Idnummer och secure-numret inte sparas i cachen. Risk finns annars att någon kommer över dina uppgifter och kan ta ut pengar från ditt konto. Brukar inte skolorna ha vägran mot att cacha någon som helst info? Jag har iaf haft det på mina skolor. Inga nummer eller liknande cachas på offentliga datorer. Men man vet ju iofs aldrig. Riktiga pokersiter kör med SSL dvs krypterad förbindelse för Neteller informationen, så ingen sådan information kommer sparas på lokala datorn. Citera
Recommended Posts