Gå till innehåll

Sensepoker.com - 100% signup, upp till €1000, 9xVIP


Ekenstar

Recommended Posts

Kommer tydligen alltid nya B2B skin:

 

€1000 Deposit bonus. Use BONUSCODE: SENSE1000

 

New players can get a bonus of up to €1000 EUR. Simply use the bonus code SENSE1000 when signing up! The bonus will be released in batches of €100 every time you gain 900 VIP's. If yoyu wish to make a deposit of €500 you will get 100% up to €500 and so on.

 

Stod inget om någon tidsgräns på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvensPoker läste jag först... :P

 

Läser inte du fel ganska ofta?

 

Alltså ibland tror jag att jag är helt dum i hufvudet, men jag fattade verkligen inte vad tråden handlade om förrän jag läste lite mer noggrant...

 

Vadå HH-getter???

 

Nej, jag läser inte fel. Jag läser för snabbt.;) HH-gettern var ju iofs inte en felläsning, mer ett feltänk... Fast till mitt försvar vill jag säga att det kan dyka upp rättså skumma rubriker här ibland...

 

Jag blir själv förvånad över hur jag kan plussa så mycket på poker när jag är så allmänt förvirrad... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste det alltid vara endast 30 dagar man har på sig att cleara bonusen? Är det för att de hoppas så innerligt att man inte ska hinna göra det?

 

Självklart är det så. Jag kommer köra denna bonus men kommer få svårt att nå upp till 9000 VIP-poäng. Jag får se hur långt jag kommer. Klara jag hälften är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Ja den bonusen verkar vara ruskigt bra. Är det någon som vet om man får bonus utbetald även om man misslyckas med att nå 9000VIP? Dvs får man 360E för 4000VIP, 450E för 5000VIP osv. Vore ju trist om man blir helt utan bonus.

 

MVH

 

Läs i tråden ovan:

Will be paid out after 30 days with €100.00 per VIP 900.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon gjort denna bonusen?

Jag litar inte riktigt på denna sajt..

Någon som har gjort både den här och martinspokers bonuserbjudande?

 

Sidorna är ju exakt likadana.

Misstänker därför att man inte kan göra båda två.

 

Är väl inte alls likadana. Båda två är skin till 24hpoker, och det har gått bra förut med alla andra skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...