Gå till innehåll

EmpirePoker.com - Reload, 40% max $200


Johan Axelsson

Recommended Posts

När jag loggade in idag på empire dök ett medelande upp om en bonus att jag skulle få 100$ på nästa desposit, (går ut den 25:e feb)

Hur gör jag för att ta båda reload-bonusarna?

 

Skriv varannan bokstav från koden du fått och varannan från PLAYFEB200. Borde bli ungefär MPALXA1Y0F0EB200 eller GPELTA1Y5FEB200

 

Eller så sätter du in två gånger, en gång för varje kod. Hur svårt kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter 1 timme och ett mail till supporten har jag fortfarande inte sett eller hört något (iof var det bara 30 min sen jag mailade dem)
Då sitter vi i samma sits! Hojta om det sker något ;)

 

/TF - us whores oughta form a union or somethin'

 

*edit* är det inte bara typiskt :lol: Nu, några minuter efter inlägget, damp bonusen ner... Tror minsann mitt tangentbord är buggat! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2000 raked hands är väl inga problem alls? Det beror förstås vad som räknas som "raked", är det som på betfred (vilken rake som helst räknas).
A raked hand is any hand in which a rake (service fee) is taken out of the pot. A player is considered to have played a raked hand when cards have been dealt and the hand has generated at least $0.01 in rake for that player.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2000 raked hands är väl inga problem alls? Det beror förstås vad som räknas som "raked", är det som på betfred (vilken rake som helst räknas).
A raked hand is any hand in which a rake (service fee) is taken out of the pot. A player is considered to have played a raked hand when cards have been dealt and the hand has generated at least $0.01 in rake for that player.

Det där är ändå inte solklart IMO...

Är det contributed raked hands ("for that player") eller är de bara otydliga?

 

Ni som börjat beta av den kan väl säga hur fort det går samt på vilken typ/hur många bord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade det där med ändring av raked hands, bonusen är ju trist me dom nya reglerna....

 

Hur ser dom nya reglerna för raked hands ut?

 

Är väl ingen ändring? Samma regler som alltid.

 

Så fot det tas rakes har varje spelare vid bordet genererat 0.01 i rake. (Minrake 0.1, 10 spelare vid bordet, 0.1/10=0.01)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade det där med ändring av raked hands, bonusen är ju trist me dom nya reglerna....

 

Hur ser dom nya reglerna för raked hands ut?

 

Är väl ingen ändring? Samma regler som alltid.

 

Så fot det tas rakes har varje spelare vid bordet genererat 0.01 i rake. (Minrake 0.1, 10 spelare vid bordet, 0.1/10=0.01)

 

var bra! :D hade missuppfattat det då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade det där med ändring av raked hands, bonusen är ju trist me dom nya reglerna....

 

Hur ser dom nya reglerna för raked hands ut?

 

Är väl ingen ändring? Samma regler som alltid.

 

Så fot det tas rakes har varje spelare vid bordet genererat 0.01 i rake. (Minrake 0.1, 10 spelare vid bordet, 0.1/10=0.01)

 

Men då måste detta påstående vara fel?

Skulle uppskatta att man får 30 raked hands på ett 0.5/1 full ring bord varje timma.

 

Nog bordet det bli mer än 30. Verkar ju vara samma regler som betfred och jag fick bra mycket mer än 30 på timma där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 0,25/050 NL.Om man jämför med b2b nätverket och sportingbet bonusen.Hur är dennna i jämförelse?

Går det snabbare att få in poäng vid spelet?

 

b2b-potten måste upp till 7euro för vip.(måste ej delta)

sportingbet-räcker att deltaga i potten för poäng

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekommenderar den då fan inte, blir äcklad av de tighta borden =/

 

Nu vet jag inte vad du spelar, men själv spelar jag NL. Det är ju bara att (för att citera Hjort) "ha betknappen fastklistrad". :D

 

Enda gången man får motstånd är ju ifall någon verkligen har något, i annat fall så kan man ta många små potter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en account-specific deposit bonus som jag också tänkte utnyttja nu när man ändå var igång, men den har inte dykt upp på bonuskontot än. Jag har naturligtvis gjort en deposit för varje bonus och använt de olika koderna.

 

Ska jag skälla på supporten eller har jag missat något i regelverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...