Gå till innehåll

EmpirePoker.com - Reload, 40% max $200

Recommended Posts

Postad

"40% UP TO $200 RELOAD

on your next deposit!

Bonus code: PLAYFEB200

Make a real money deposit before February 18, 2006 (23:59 ET) using bonus code PLAYFEB200 and get a 40% bonus, up to $200."

Vet tyvärr inte krav på rejkade händer eller någon tidsgräns för att samla ihop dom.

Postad

Med tanke på att det är empire så borde den vara relativt lätt på låga nivåer jämfört med de som kräver VIP/PP (B2B/Ongame Network).

Skulle gissa på 10-12x raked hands eller nåt sånt.

Ska ta och köra denna efter betfred om man inte får nåt dåligt besked här! :)

Postad

Jag har precis signat för sign-upbonusen, kan jag ta denna också?

Sen undrar jag varför sidan inte kan visas när man klickar på bonusaccount? Någon mer som har detta problem?

Sen undrar jag om jag kan stacka bonusarna? Eller skall jag spela klart sign-upbonusen först?

Postad
Såja nu fick jag min bonus i pending, blir att börja spela ihop den imorgon..

Du väntade bara eller? Jag har samma problem som alla andra, inget i pending och ingen sida som kan visas när man trycker på Bonus Account.

Postad
Såja nu fick jag min bonus i pending, blir att börja spela ihop den imorgon..

Du väntade bara eller? Jag har samma problem som alla andra, inget i pending och ingen sida som kan visas när man trycker på Bonus Account.

Jag mailade supporten och dom fixade de manuellt för mig

Postad
Är det fortfarande 25cent för en raked hand på empire?

A raked hand is any hand in which a rake (service fee) is taken out of the pot. A player is considered to have played a raked hand when cards have been dealt and the hand has generated at least $0.01 in rake for that player.

Det här var den definition som följde med den aktuella bonusen, vilken trillade in på kontot 10 min efter att man mailat och påpekat "eeh, bonus?".

PS. Trist nog hade jag inte tillräckligt med deg för att maxxa, men vågade inte vänta in pengar, tänker att de kanske skulle kunna fimpa den, vem vet.

Postad
en OT fråga, vilken nätverk tillhör empire nu, sen party läma de så har jag slutat spela där :oops:

Empire har blivit köpta av Party nu (igår). Vi får väl se om kanske gamla partynätet blir som det var förr nu, eller om skinsen läggs ner på sikt. Upp till party.

Postad
PS. Trist nog hade jag inte tillräckligt med deg för att maxxa, men vågade inte vänta in pengar, tänker att de kanske skulle kunna fimpa den, vem vet.

Varför skulle de fimpa den?

Make a deposit by Feb 18, 2006 using bonus code PLAYFEB200 and get a 40% bonus, up to $200. Play raked hands equal to 10 times the Bonus Amount within 10 days to release the bonus.

Kan verkligen alla köra denna bonus förresten?

På party är det väl så att bara de som fått erbjudandet kan köra den, annars händer inget?

Den står uppe i högra hörnet redan innan du har loggat in, så den är allmän, inte accountspecifik. Alla kan köra den.