ParadiseEric Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Två satelliter till Grebbestad EPC på Sportingbet - Turneringen med en prispott på 1,2 miljoner SEK! Vi kommer att spela om totalt 4 platser till Grebbestad European Poker Challenge. Satellit 1. Buy-in $10+1 Fredag 17 februari 20:00 (svensk tid) Satellit 2. Buy-in $10+1 Fredag 24 februari 20:00 (svensk tid) Registreringen är öppen! Spelform är Texas NL Freezeout. I vardera satellit är priserna följande: Placeringarna 1 & 2 i satelliterna: Får spela turneringen i Grebbestad på vår bekostnad. I priset ingår också två nätter inklusive frukost på Hotell Tanumstrand för två personer. Plats 3-10 i satelliterna: Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker. Sportingbets standardregler för turneringar gäller. En spelare kan inte vinna mer än en plats till turneringen. Turneringen är endast öppen för spelare registrerade på den svenska hemsidan. Lycka Till! Mvh Sportingbet Poker För mer information om turneringen: EPC-tråden här på PF.nu EPC:s egen hemsida Citera
ParadiseEric Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2006 Vill bara påpeka en ändring: Registreringen för satelliten 17 februari är nu öppnad! Lycka till! Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Om man vinner och inte kan åka, hur gör ni då? Kan jag överlåta platsens till en kompis eller får 3:an åka? Citera
mave Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hur vet man om man är reggad på den svenska delen? Citera
mikaela Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hur vet man om man är reggad på den svenska delen? Jag fick mail igår från dem, om du har fått det så är väl du också reggad rätt. Eller du kanske inte får mail från dem? Citera
mave Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hur vet man om man är reggad på den svenska delen? Jag fick mail igår från dem, om du har fått det så är väl du också reggad rätt. Eller du kanske inte får mail från dem? jo jag har fått dock så kan jag inte hitta satteliten i pokerclienten. Citera
mikaela Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hur vet man om man är reggad på den svenska delen? Jag fick mail igår från dem, om du har fått det så är väl du också reggad rätt. Eller du kanske inte får mail från dem? jo jag har fått dock så kan jag inte hitta satteliten i pokerclienten. Då är du nog inte reggad via den svenska sidan... Citera
Jake Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Skulle gärna kört den, galet övervärde, tyvärr hinner jag inte Citera
jezaja Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Köper biljett från den som klonkar för rimligt pris, skicka ett PM till mig om du vill sälja. KK ska stå mot två svaga ess i början av en tour, dessutom tre coinflips förlorade: får gå loss på cashgameborden nu! Citera
ParadiseEric Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2006 Om man vinner och inte kan åka, hur gör ni då? Kan jag överlåta platsens till en kompis eller får 3:an åka? Nej - det är inte tillåtet, då går priset vidare till placeringen efter dig. Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2006 Vinnarna i gårdagens satellit: 1. Sheepcell 2. zstardust Grattis! Vinnare av pokermarker-väska: 3. Nojboll 4. miktor 5. fox6 6. amikim 7. lux_interi 8. jeppoker 9. Miklen 10. tornis Alla ni kommer att bli kontaktade via mail på måndag för mer information. Ni som vill ha en ny chans - nästa fredag 24/2 kör vi en ny satellit igen! Mvh Sportingbet Citera
Freddie Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Någon som hunnit få markerväskan ? eller kanske Sportingbet kan svara. Är det något kul, eller bara dom vanliga 11,5g coin inlay ? Citera
ParadiseEric Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Vinnarna i fredagens satellit: 1. Samsonice 2. proxi Grattis! Vinnare av pokermarker-väska: 3. fox 6 (vann även detta förra veckan - vi fixar nåt annat nu!) 4. Gooofy 5. hugge71 6. Gold_giraf 7. Jaeveln 8. Bidder 9. shibbyyy 10. wanted900 Alla ni kommer att bli kontaktade via mail på måndag för mer information. Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Någon som hunnit få markerväskan ? eller kanske Sportingbet kan svara. Är det något kul, eller bara dom vanliga 11,5g coin inlay ? De ska vara på väg - jag kollar! Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Någon som hunnit få markerväskan ? eller kanske Sportingbet kan svara. Är det något kul, eller bara dom vanliga 11,5g coin inlay ? De ska vara på väg - jag kollar! Mvh Sportingbet Jag väntar ivrigt.... Citera
mikaela Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Väntar fortfarande ivrigt på priset..... Citera
Sallae Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 I måndags skulle man få mail ang. Pokerväskan? Har fortfarande inte fått något sådant. Är det bara jag eller? Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 I måndags skulle man få mail ang. Pokerväskan? Har fortfarande inte fått något sådant. Är det bara jag eller? Hej, Mail har gått ut till alla. Skicka mig dina uppgifter så ska jag kolla. Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 När kommer pokerseten? Tyvärr slut på lagret - blir några veckors leveranstid. Mvh Sportingbet Citera
JEPpoker Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Okej. Inga problem. Skulle man kunna få reda på vad det är för marker? Jag är så nyfiken! Citera
mikaela Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 När kommer pokerseten? Tyvärr slut på lagret - blir några veckors leveranstid. Mvh Sportingbet Kan du inte slänga i en sportingbet tröja som "ränta".... Citera
JEPpoker Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Egendomligt att Sportingbet svarar i alla andra trådar utom denna. Citera
Matteprof Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Skulle man kunna få reda på vad det är för marker? Vad jag hört är det pokermarker det handlar om. Så om du trodde du skulle få en investerarportfölj med skogs och tomt- marker så var du fel ute tyvärr Citera
ParadiseEric Postad 3 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2006 Okej. Inga problem.Skulle man kunna få reda på vad det är för marker? Jag är så nyfiken! Hej, Det är Dice design 11,5 gram. Väskorna ska vara på väg, gick från lagret idag. Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts