atrus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Tjena, Någon fler än mig som håller på att bli stortokig på att HeyPoker-klienten gör att hela skrivbordet på datorn blinkar. Klienten i sig "flashar" också. Precis som att det syns då den refreshas på nått sätt. Värsta stroboskop effekten... jag blir alldeles sjösjuk då jag spelar... Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Tjena, Någon fler än mig som håller på att bli stortokig på att HeyPoker-klienten gör att hela skrivbordet på datorn blinkar. Klienten i sig "flashar" också. Precis som att det syns då den refreshas på nått sätt. Värsta stroboskop effekten... jag blir alldeles sjösjuk då jag spelar... Om jag har ett fönster med Opera uppe, så blinkar det. Även med vissa andra program. Så sjukt dålig klient. Citera
baller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Har troligen att göra med inställningarna på skärmen att göra... Citera
DanielN Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Javabaserade applikationer brukar ha den effekten. Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Har troligen att göra med inställningarna på skärmen att göra... Hur menar du? Citera
Cyntax Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Så gör det för mig med i U2poker och MartinsPoker. Det blir så för mig ibland då jag har någon lobby öppen. Citera
Poha84 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag har en vädertjänst som glider upp lite diskret nere i högra hörnet på Firefox. När den poppar upp så flashar klienten. Citera
Skadast Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 I trådskaparens fall löser det sig - hör och häpna - genom att begära fjärrhjälp i msn. Vi har testat det två gånger och flash-problemet släpper efter det Citera
Recommended Posts