devalanteriel Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Någon som vet vilka i Sverige som kan tänkas saluföra den? Vill få tag på numret med deras OS-tippning men hittar ingen vidare info om det på nätet. Ärligt talat är jag osäker på vilket nummer det är också. Citera
Chris_ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Skriv här om du hittar, skulle också villja ha det. Citera
devalanteriel Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Kiosken.com ... saluför den inte. Jag hittade den gratis via mitt universitet, men bara i textform. Citera
Trolldeg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Någon som vet vilka i Sverige som kan tänkas saluföra den? Vill få tag på numret med deras OS-tippning men hittar ingen vidare info om det på nätet. Ärligt talat är jag osäker på vilket nummer det är också. Är det riktigt säkert att det är därför du vill ha Sports Illustradet? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,779352,00.html Citera
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Haha, nej, det finns snyggare tennisspelare. Citera
Hjort Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Haha, nej, det finns snyggare tennisspelare. Jag hittade den gratis via mitt universitet, men bara i textform. Ja, det är klart att du behöver bilder för att få information till OS-tippningen. Citera
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Roligare att läsa så ju. Men visst, det känns lite överflödigt nu. OS är nästan halvklart och jag vet vad de tippade. Citera
Recommended Posts