MajkTheBike Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Här får du lite info Micke Thuritz - Bor i Kalifornien och är gift med en amerikanska. Vinner mkt fint på de höga NL-borden på nätet. Ayhan - Vet ej, länge sen jag såg han. Erik Sagström - Inte heller honom har jag träffat på länge, tror han spelar rätt lite poker numera och mer sportsbetting men det är bara rykten. Christer Larsson - Jobbar som tidigare nämnts med Pokerevent. Krister Hansson - Tror inte han spelar så mkt poker längre. Vill minnas att han varit med och översatt nån av de stora pokerböckerna till svenska. Bo Sehlstedt (jag själv ) - Spelar mkt mindre numera. Kör söndagsturneringarna plus nån större liveturnering då o då. Jobbar mkt med mina företag (communityn Donkr, rb-siter, Betsson Trader osv) tack för fan. det var kul att läsa. Laddar hem pokerlander as I write. ska bli kul att se den igen. Lite av en klassiker, poker har aldig varit så stor i Sverige som när pokerlandet sändes. Citera
#LOUDmouth# Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Det här kan bli en stor pott! men jag är inte med i den Fan vilken mardröm Thuritz måste vara som intervjuobjekt:roll: . Riktigt kul att se dokumentären igen dock. /#LOUDmouth# Citera
Poker2007 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Mjölkscenen med Sagström är också awsome! Citera
Plisskin Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Mjölkscenen med Sagström är också awsome! <------ Se profilpic Citera
Recommended Posts