jkkman Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Kan ngn seeda plz? Har 45.9 % och nu verkar det som att seedaren stack. Pokerlandet-TVRip-SWEDISH-Xvid-SC.avi Citera
HSvensson Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Kan ngn seeda plz?Har 45.9 % och nu verkar det som att seedaren stack. Pokerlandet-TVRip-SWEDISH-Xvid-SC.avi PM'a mig så fixar jag den till dig ... Citera
brainslicer Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Tror de va fixat redan, eller? Citera
HSvensson Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Tror de va fixat redan, eller? Jaha, han kollar på den nu så därför han inte svarar? Citera
Othello Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Inget mer piratkopieringssnack. Rent hypotetiskt, om någon skulle ha en kopia av tv-programmet, så skulle rent hypotetiskt sådant skötas via PM. Återigen, rent hypotetiskt. Citera
HSvensson Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Inget mer piratkopieringssnack. Rent hypotetiskt, om någon skulle ha en kopia av tv-programmet, så skulle rent hypotetiskt sådant skötas via PM. Återigen, rent hypotetiskt. Vadå? Jag har spelat in den från TV och tänkte skicka den på posten? Citera
sibadirektör Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Vore kul med "Pokerlandet-andra sommaren", med intervjuer och uppföljning hur det gått för alla inblandade. Citera
sulla Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Vore kul med "Pokerlandet-andra sommaren", med intervjuer och uppföljning hur det gått för alla inblandade. Ähh, tilta mig inte, är i en stor pott nu Citera
bananuz Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Höjdpunkt när Sagström och hans tjej sitter i lyxsviten och blir serverade havregrynsgröt till frukost av snofsig servitör. Fattas bara Kalle Anka-tidningen under en sån där kupa i rostfritt stål. Citera
papiPope Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Ryktet säger att det var Thuritz som spelade på TheV0ID-kontot som blev diskat av PokerStars förra året efter vinsten i WCOOP main. Han delar även konto med samma kille (Mark Telcher) på Crypto (vars syster kontot tillhörde), så det är inte direkt långsökt. Jaså det var troligen han. Surt att åka på den bad beaten. Citera
ebisumaru Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Det här kan bli en stor pott! Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Jaså det var troligen han. Surt att åka på den bad beaten.Surt och surt, låter väl som att han får skylla sig själv rätt ordentligt. Citera
sexyterran Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 tanka just rent hypotetiskt pokerlandet i nästan 1mb/s från en väldigt stor känd svenskt tracker. Citera
sexyterran Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 omg jag vill döda han som gör rösten, och svt för att han fick anställning. jävla äckel Citera
hefo Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Vore kul med "Pokerlandet-andra sommaren", med intervjuer och uppföljning hur det gått för alla inblandade. <preview voice> Fem män. Ett begär. Dubbelt så stora potter... och sjukare svings... SVT presenterar: Erik 1... 2... 3... Thuritz "stor pott" <eko> och Mr. Poker himself... i <hjärtslag> "Jag vet vad du gjorde förra sommaren, men vad fan gör du nu?" Citera
kraclob Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 <preview voice> Fem män. Ett begär. Dubbelt så stora potter... och sjukare svings... SVT presenterar: Erik 1... 2... 3... Thuritz "stor pott" <eko> och Mr. Poker himself... i <hjärtslag> "Jag vet vad du gjorde förra sommaren, men vad fan gör du nu?" :lol: Citera
papiPope Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Surt och surt, låter väl som att han får skylla sig själv rätt ordentligt. Ja helt klart. Men ändå att vinna wcoop main event och sen bli av med vinsten. Citera
OzzzaJa Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Tror att björne planerar att visa det för snigel i kvällens avsnitt av "Alfons Åberg", det är iaf den berättarrösten, måste vara... Citera
TotalFarsa Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Påminnelse: piratsnack är no-no på pf. Citera
Hakflem Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Påminnelse: piratsnack är no-no på pf. Tja, det är ju inte direkt så att man kan köpa dvdn. Eller? Citera
Caroline87 Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Kan man streama någonstans? (Ej piratsnack, stream är lagligt) Citera
jkkman Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 alltså är det inte svt som producerat pokerlandet? Då borde det inte klassas som piratsnack öht om man länkar till en fin piratsida. imo Citera
Recommended Posts