Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Inget mer piratkopieringssnack. Rent hypotetiskt, om någon skulle ha en kopia av tv-programmet, så skulle rent hypotetiskt sådant skötas via PM. Återigen, rent hypotetiskt.

Vadå? Jag har spelat in den från TV och tänkte skicka den på posten? :)

Postad

Höjdpunkt när Sagström och hans tjej sitter i lyxsviten och blir serverade havregrynsgröt till frukost av snofsig servitör. Fattas bara Kalle Anka-tidningen under en sån där kupa i rostfritt stål.

Postad
Ryktet säger att det var Thuritz som spelade på TheV0ID-kontot som blev diskat av PokerStars förra året efter vinsten i WCOOP main. Han delar även konto med samma kille (Mark Telcher) på Crypto (vars syster kontot tillhörde), så det är inte direkt långsökt.

Jaså det var troligen han. Surt att åka på den bad beaten.

Postad
Vore kul med "Pokerlandet-andra sommaren", med intervjuer och uppföljning hur det gått för alla inblandade.

<preview voice>

Fem män. Ett begär. Dubbelt så stora potter... och sjukare svings... SVT presenterar: Erik 1... 2... 3... Thuritz "stor pott" <eko> och Mr. Poker himself...

i <hjärtslag>

"Jag vet vad du gjorde förra sommaren, men vad fan gör du nu?"

Postad
<preview voice>

Fem män. Ett begär. Dubbelt så stora potter... och sjukare svings... SVT presenterar: Erik 1... 2... 3... Thuritz "stor pott" <eko> och Mr. Poker himself...

i <hjärtslag>

"Jag vet vad du gjorde förra sommaren, men vad fan gör du nu?"

:lol: :lol: :lol:

• 8 months later...