devalanteriel Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Tja, som jag skrev - det här tror jag är hans biljett in i världstoppen. Jag har aldrig hävdat att han redan tillhörde den. Edit: Men det är väl en definitionsfråga antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 EDIT: speciellt i en gren som freestyle kan man inte gå på enstaka resultat iom att det är rätt så stor varians på grabbarnas prestationer. Näe, det är det inte. Gäller ju att ha en del flyt speciellt i en tävling som OS där många gamblar och gör allt för att ta medalj och kör bära eller brista mentalitet.. Är inte just att klara av den pressen ett kriterium för att man ska tillhöra världstoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Jag har aldrig hävdat att han redan tillhörde den. Wow - Björnlund femma! Det hade jag inte räknat med. Skitkul! Nu är han definitivt med i världstoppen. Men men skit samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Ja? NU är han med i världstoppen, iom resultatet i OS. Innan var han det inte. Det var ju hela poängen när jag skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Björndalens resultat i år har hur som helst stadigt legat runt plats 12-17. Det är potentialresultat även om det inte är fantastiskt, och som sagt: killen är 20. Det här vågar jag påstå var hans biljett in i världstoppen. Björndalen är betydligt bättre än så. Han är ju favorit i varje lopp. Synd att han är norrman. Tror knappast han är 20 heller för den delen. I vilket fall så håller jag nog med om att det blir världstoppen för Björnlund nu om man ser till; -*Årets rookie 2005 (han verkar ha kapaciteten) -*5:a i (sitt första) stora mästerskap - i början på 2006 -*Han beviserligen kan prestera under stor press Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Om det är Ole Einar Björndalen så fyllde han 30 nu i början av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Oj, ursäkta, menar självklart Björnlund. Mind slip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Dagens: Bragd: Björnlund Besvikelse: USA Hockey herrar Stjärna: Jag. Hur fan kan man va så dum att man 1) spelar en fyrling, 2) spelar fyrlingen på hockeymatcher, 3) har med USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Dagens: Tabbe: De tyska skidåkarna har ränder i landets färger på sina mössor. Jättefint, bara det att de är i fel ordning, nämligen i samma ordning som i Belgiens flagga... Källa: Eurosport Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Hela spelens tabbe så långt måste dock vara Gunn Margit Andreassen, som höll på att göra ett okej 12.5-kilometerslopp tills hon sköt alla fem skott på fel tavla i sista skjutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Hela spelens tabbe så långt måste dock vara Gunn Margit Andreassen, som höll på att göra ett okej 12.5-kilometerslopp tills hon sköt alla fem skott på fel tavla i sista skjutningen. Hehe. Jag skrattade lite när kommentatorn upplyste en om det. Något annat som va kul var segerintervjuerna med Dementjev. Där var det inte OS i engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Skidåkare nu för tiden är så städade. Inga nersnorade skägg eller salivistappar från hakan. Det var bättre för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Brita imponerar. Strongt att kunna hävda sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Brita imponerar. Strongt att kunna hävda sig. Hur gick det för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Hela spelens tabbe så långt måste dock vara Gunn Margit Andreassen, som höll på att göra ett okej 12.5-kilometerslopp tills hon sköt alla fem skott på fel tavla i sista skjutningen. Haha ja det var fanken snäppet värre. Nh så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 KOM IGEN NU OLOFSSON! (Oddsen på att första dopingfallet på en medaljör va ryska, var vad?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Fan också, 3 sekunder från guld! Aja, bra jobbat ändå och nu har hon ruggigt bra läge inför jaktstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 JAAAAAAAAA! Grymt kul! Nu har hon råd med kanske tom två bom i jaktstarten! Är inte det här guldläge så vet jag inte vad som är det. Väldigt kul också med Norgrens fina åkning, hon går från klarhet till klarhet tycker jag. Hoppas att hon kan konservera formen även efter OS och på sikt till nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Vad har hänt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 SILVER?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Ja, jag tror nästan det!!! Hon missade visst första skottet men höll ihop efter det. Trodde faktiskt inte att hon skulle klara ta medalj, skönt att man hade fel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Grymt av Anna Karin. Vilken avslutning och sjukt bra med silver med tanke på en bom. Ser fram emot jaktisen När går jaktstarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 yaaay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 När går jaktstarten? Lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 bah, se nästa post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts