Nidot Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 1-1 GRRR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Fint med en medalj till. Är det bara jag som stör mig på att inte ens 50% av TV-folket inte kan uttala Schweiz rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Så jävla bra. Igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Äntligen Anja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Åh, vad det ser bra ut! Curlinglaget i överläge med två omgångar kvar och sista sten i tionde Visst ser det bra ut, men inte säkert att de har sista sten i tionde iom att den nionde kan bli poänglös eller Sverige kanske tar poäng. Men Anja tar nog medalj och inte skall väl hockey grabbarna missa semi.. EDIT: dags att uppdatera trådnamnet? Sant sant, blev lite väl glad. Och nu är samtliga svenskresultat åter uppdaterade - hoppas att åtminstone någon läser dem så jag inte gör det i onödan. Har inte sett någon bättre sammanfattning någon annanstans iaf. Är det bara jag som stör mig på att inte ens 50% av TV-folket inte kan uttala Schweiz rätt? Nej, jag håller helt med. Schweiz ffs, inte Sveitsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag tror på superklonk detta OS och säger 10 medaljer varav 5 guld Attans, jag tippade för vekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Ryssarna ser ruggiga ut i hockeyn, 2-0 mot Kanada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Är det bara jag som stör mig på att inte ens 50% av TV-folket inte kan uttala Schweiz rätt? Nej, jag håller helt med. Schweiz ffs, inte Sveitsch. Nejdå, jag plus någon som bemödade sig att skriva in och kräva att Wikegård (eller om det var Tornberg) uttalade det korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Är det bara jag som stör mig på att inte ens 50% av TV-folket inte kan uttala Schweiz rätt? Nej, jag håller helt med. Schweiz ffs, inte Sveitsch. Nejdå, jag plus någon som bemödade sig att skriva in och kräva att Wikegård (eller om det var Tornberg) uttalade det korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Jag må vara sevsnk och därför tycka att det är synd när någon inte tar sig vidare, men S.F.'s tabbe i alpina snowboarden var...kul. Iaf om man är ett skadeglatt as som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Min lilla outsider Bulgarien börjar bra i skidskyttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Mancusa Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 hur tror ni det går mot Tjeckien för Svergie i hockeyn? jag hoppas vi slår dom men ja tror i ärlighetens namn att vi åker på pisk...men man får hoppa sman har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 hur tror ni det går mot Tjeckien för Svergie i hockeyn? jag hoppas vi slår dom men ja tror i ärlighetens namn att vi åker på pisk...men man får hoppa sman har fel... Pisk mot Tjeckien? Knappast! Lunkan spikar igen och Foppa sätter två! 0-2 Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Tjeckien har spelat rysligt dåligt hela turneringen så jag tror på en 3-0 med mål av modin, zetterberg och alfredsson. ** Varför sa ingen att curlingdamen Svärd såg riktigt bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 GUUUUULD! Helt sjukt onödigt spännande! Men det är ju kul med spänning ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Fan vad vackert och vad kul för Curlingtjejerna Vad nervöst det var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 JAAAAAAAAAAAAA!! Om jag hade noll naglar kvar tidigare har jag -3 nu... ingen vacker syn... men GULD! IGEN! BÄTTRE ÄN NORGE! Och... bästa vinter-OS någonsin för Sverige, tror jag! Helt fantastiskt! Och OS är faktiskt ändå inte slut än... Av det jag sett måste jag säga att rättvisan lät de två bästa spelarna (Norberg och Ott) mötas i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Underbart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Nu har jag fått nya idoler Curlingdamerna! http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/hammerfall-curling-p1.php Underbart! Favorit i repris!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Grattis Brudar!! Riktigt fina klonkar och inte Bad Beats där inte! Samt en Musikvideo på Köpet! Kan det bli bättre? Tror knappast det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Nu har jag fått nya idoler Curlingdamerna! http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/hammerfall-curling-p1.php Underbart! Favorit i repris!!! Man ser snabbt vem som är deras favorit också. Anna svärd är med på 9/10 scener, men då är hon faktiskt riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Enda sättet för mig att få mina polare att kolla på damcurling är att påpeka att vi har en sjukt snygg etta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Devjättelångtnick, hur är röjlers chanser på 10 000 meter för en liten skräll? Skridsko- och freestylegrenarna är de grenar jag har sämst koll på, men du verkar ha lite småkoll på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Copy-paste? de-va-lan-te-ri-el, inte så svårt. Röjlers chans på 10 000m är nog försvinnande liten är jag rädd. Jag hade en liten, liten medaljmöjlighet kopplad till hans namn före OS, men han har ju visat på bedrövlig form och inte varit i närheten av någonting alls egentligen. Hans största chans sjabblade han bort på 5000m. Det måste till något alldeles superextra om han ska kunna ta medalj på dubbla distansen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Nu har jag fått nya idoler Curlingdamerna! http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/hammerfall-curling-p1.php Underbart! Favorit i repris!!! Man ser snabbt vem som är deras favorit också. Anna svärd är med på 9/10 scener, men då är hon faktiskt riktigt snygg! Haha... har aldrig sett den videon förut. Inte så otippat att världens kanske mest kommersiella och mediakåta hårdrocksband skulle beblanda sig i detta. Men lite kul är det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts