PokerPeter Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Investerade i Nescafes lattemix för någon vecka sedan och jag är lite missnöjd, man behövde komplettera med vanligt snabbkaffe och så räckte mixen inte till speciellt många koppar. Någon som har tipps på bättre snabblattes eller andra snabbmixar? Citera
dr noob Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Om det är snabbt och enkelt du vill ha det så är väl en espressomaskin bäst. Vill du ha det billigt så är en espressokokare samt kastrull bäst. Spara näskaffet till fisketurerna. Lattemix!?! rofl! /noob - kaffe-1337 Citera
hobbq Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 espressomaskin e ju klart bäst men nescafe's espresso pulver tjaffs lr vad det kallas funkar väl att dricka i brist på annat Nescafe espresso heter den. Citera
Filip Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Jag gillar gevalias cappucino irish cream, jag tar dock 2 påsar åt gången så man får en rejäl dos. Citera
albin Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta kaffet. Citera
Donner Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta kaffet. Jo! Lidl`s Granarom snabbkaffe med varmvatten direkt ur kranen. Mums! Citera
Loveless Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 För många båtsemestrar har dödat snabbkaffe marknaden. Usch. 1) Hela bönor. 2) Kvarn. 3) Moka bryggare. Citera
Betterman Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Nespressobryggan regerar fortfarande hemma i köket! Alltid lika gott kaffe - och så enkelt! Inget slabb eller söl. Busbra! Citera
Staahla Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Tacka vet jag att smälla på en hel kanna direkt och sen när man blir sugen nästa gång skickar man bara in en kopp i micron. Det ger den där extra beska dimensionen. Citera
Recommended Posts