ohMartin Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vi är 9 vid mitt bord gl alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Asså, vafan ska aldrig den bästa handen vinan för ? KQ mot KJ på floppen K J 9.... Nu får jag superklonka i pf.nu online istället, men lyckas inte komma ihåg mitt pw till heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 RIIIIIIGAT! Fick inte upp något bord när turren startades så jag fick trycka upp de manuellt, o ser QQ autofoldas Åker med mitt stegdrag handen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 är det bara 6 pers per bord? fan nice ju! nej fan nu kom det ju mer folk Ja. fullring här också nu. Märkligt att alla bord började som sexmanna-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Åkte med AA mot K9 som floppade toppair Allin på flop, han spikar tvåpar på turn. Jävligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 ute, andra handen, plocker upp AK, rasiar preflop, 1 synar, flop AK2, jag bettar, han går all in, jag synar han visar upp A2 och träffar en till 2 på turn, POOOOKEER!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blixten Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 QQ mot KK, det var inte meningen att jag skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ak mot A10 Floppen AA10... nere på 200... argh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 8 av 10 pers foldar varje hand ja som trodde det var tomtar i frirulle! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 8 av 10 pers foldar varje hand ja som trodde det var tomtar i frirulle! haha Det är det, men det är rätt tighta tomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
egonx Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ute efter tre händer. Första hade jag 99 mot JJ på en ragged flop. Andra hade jag AJ mot AQ Och sista handen gick jag all in preflop (500 kvar) med AQ och åker ut mot KK Dock lika bra att åka ut nu istället för på bubblan om X antal timmar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 nere på 65 efter att mitt försök att trycka ut en kille med mina AKo fick oväntat syn av AA som tog det mesta.. Tripplade upp så jag är uppe på cirka 200 och klättrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Första handen AA vann bara blindsen Sedan torskade jag 260 med Kc8c och missat färgdrag =/ Sedan 6hTh som floppade kåken mot AK, dubblade upp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Dubblade igen med KK mot AQ som trycker mig all-in efter min 4BB höjning. 400 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vilka bord sitter ni på? Vore kul att kolla på några PFare som spelar. Sitter själv vid #35, skriv PF i chatten så vet jag vem ni är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 allin med AA preflop mot nån fisk som har k7o jag floppar set på A-3-6 flop fisken drar såklart in runner runner hålstegen...och nu rök man med Ajo mot samma fisk som hade k10 han klonkar tvåpar mot mitt toppar, fan också jag skulle ju vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Torskar halva stacken på ett fånigt nötfärgs + stegdrag som inte träffar. Resten försvann på TT mot AKo. Och bordet som var så enkelt att plocka ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Addo1978 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 någon som sitter vid bord 109 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agorali2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 dubblat upp till 2000, folda precis pf AKo mot allin pf .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Förstår ingenting, weaktighta spelare på en frirulle på partypoker... Gick hyffsat men mina AJ sprang in mot AK. Killen spelade A3o som det var gudasänt några händer innan så trodde inte riktigt på honom. 1300 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallenberg79 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 fan vilka skit kort man får.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 någon som sitter vid bord 109 ?? För löst motstånd så du gissar på att ngn från pf.nu spelar med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beef__Cake Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Åkte med AA mot K9 som floppade toppair Allin på flop, han spikar tvåpar på turn. Jävligt störande. Den handen såg jag....hemskt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Bord 121 salokla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 torskar med AA mot QQ, blä Blir till att nöta bonusar istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts