Backemann Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 SÄg precis att det skall vara en 50k freeroll pÄ PartPoker pÄ söndag endast för svenskar. Verkar inte vara nÄgra krav pÄ partypoints eller nÄgot annat förutom att man skall vara svensk. Skall spela den pÄ söndag. Hittade inget om max antal deltagare eller nÄgot liknande. NÄgon som vet mer om detta? Skulle vara kul om vi kunde skriva lite under turneringen i denna trÄd om resultat mm. Citera
lillekolle Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 reggad och klar Can't wait, den förra var ju sjuk... Citera
dlinder Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Hur mÄnga var med sist? MisstÀnker att det inte Àr sÄ mkt vÀrde per spelare ÀndÄ... Citera
laddsebo Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Jag reggade just ett konto pÄ partypoker, mÄste jag registera realmoney account för att fÄ spela freerollen för det gÄr inte att signa upp just nu.. hÀnder ingenting nÀr jag trycker pÄ "register" Citera
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vet faktiskt inte om man mÄste vara reggad spm real money player. Antar att man mÄste vara det dock, för pÄ nÄgot sÀtt mÄste de kunna verifiera att du Àr svensk.  Max antal Àr förövrigt 3500, fick precis svar frÄn PartyPoker.  Betydligt bÀttre Àn NordicBets freeroll med 12000 som max. Citera
ladatarzan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Jag reggade just ett konto pÄ partypoker, mÄste jag registera realmoney account för att fÄ spela freerollen för det gÄr inte att signa upp just nu.. hÀnder ingenting nÀr jag trycker pÄ "register" Ja. Citera
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 GÄr det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vÀnta med att sÀtta in pengarna, och ÀndÄ spela freerollen? Citera
lillekolle Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 GÄr det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vÀnta med att sÀtta in pengarna, och ÀndÄ spela freerollen?  lol, allt för freerolls eller? Citera
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 GÄr det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vÀnta med att sÀtta in pengarna, och ÀndÄ spela freerollen?  lol, allt för freerolls eller?  Ja ifall man fÄr chansen att lira en freeroll av denna size med sÄ fÄ deltagre sÄ tackar man inte nej..  Min frÄga kvarstÄr.. Citera
Gyre Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Om jag inte minns fel sÄ mÄste man har satt in minst 50$ pÄ party för att kunna delta. Citera
Bluto Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Om jag inte minns fel sÄ mÄste man har satt in minst 50$ pÄ party för att kunna delta.  SÄ var det sist de körde en freeroll bara för svenskar. Citera
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 NÀr kommer freerollen vara full dÄ?... Hinner man vÀnta en dag eller tvÄ med att regga sig? Citera
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 SvÄrt att svara pÄ. 152 reggade nu, men ikvÀll nÀr folk kommer hem frÄn arbetet sÄ lÀr det nog smÀlla till med reggningar... Skulle nog inte vÀnta tvÄ dagar i varje fall om du nu vill spela freerollen. Citera
Myssion Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 De tvÄ senaste har jag reggat mig typ 5 minuter innan det började, dÄ var det uppe i kanske 2000-2500 spelare. Citera
wallenberg79 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 tur att ni skrev nÄtt, annars hade man kanske missat den Citera
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 tur att ni skrev nÄtt, annars hade man kanske missat den  Eftersom jag Àr sÄ snÀll sÄ nöjer jag mig med 15% av din eventuella vinst Citera
Kramsan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VĂRDE! Fattar inte... Citera
macrus Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Nice vÀrre, reggad och klart. Funderar pÄ att vinna den. Citera
Blado Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VĂRDE! Fattar inte...  haha sĂ„ Ă€ckliga mĂ€nniskor det finns Citera
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VĂRDE! Fattar inte...  Det blir sĂ„ mycket roligare att stĂ„ som vinnare i slutet mot de som hĂ€nger hĂ€r. Allt handlar om att man skall kuna glĂ€nsa som nyputsat silver vid en vinst. Om inte folk hĂ€r spelar, vem skall jag dĂ„ fĂ„ vrĂ€ka mitt tillfĂ€lliga sjĂ€lvförtroende över? Den vanliga svensonfisken? Citera
Nick_the_Swede Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VĂRDE! Fattar inte...  Javisst, men det finns en skillnad. Att dissa folk Ă€r otrevligt, att tipsa om en bra freeroll Ă€r trevligt.  Ta det inte för seriöst, det Ă€r trots allt bara en freeroll. Citera
Mikey Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VĂRDE! Fattar inte...  Jag hoppas du inte förvĂ€ntar dig nĂ„gon hjĂ€lp av nĂ„gon hĂ€r pĂ„ forumet och att du inte tar illa upp nĂ€r folk ignorerar dina frĂ„gor. För det Ă€r vĂ€ldigt sĂ€llan det ger nĂ„gon som hjĂ€lper dig nĂ„got vĂ€rde av att göra det. Citera
mow Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 reggade mig nyss. FÄr vÀl se om man kommer ihÄg det sÄ kanske man gÄr dit o slaskar Citera
wallenberg79 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Eftersom jag Àr sÄ snÀll sÄ nöjer jag mig med 15% av din eventuella vinst  om jag vinner nÄtt sÄ fÄr vi vÀl se =) brukar vÀl vara ca 220 betalda pÄ liknande turneringar, sÄ man fÄr vÀl hoppas pÄ korten Citera
Recommended Posts