GÄ till innehÄll

Recommended Posts

Postad

SÄg precis att det skall vara en 50k freeroll pÄ PartPoker pÄ söndag endast för svenskar. Verkar inte vara nÄgra krav pÄ partypoints eller nÄgot annat förutom att man skall vara svensk. Skall spela den pÄ söndag. Hittade inget om max antal deltagare eller nÄgot liknande. NÄgon som vet mer om detta? Skulle vara kul om vi kunde skriva lite under turneringen i denna trÄd om resultat mm.

• Svars 349
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag reggade just ett konto pÄ partypoker, mÄste jag registera realmoney account för att fÄ spela freerollen för det gÄr inte att signa upp just nu.. hÀnder ingenting nÀr jag trycker pÄ "register"

Postad

Vet faktiskt inte om man mÄste vara reggad spm real money player. Antar att man mÄste vara det dock, för pÄ nÄgot sÀtt mÄste de kunna verifiera att du Àr svensk.

Max antal Àr förövrigt 3500, fick precis svar frÄn PartyPoker.

Betydligt bÀttre Àn NordicBets freeroll med 12000 som max.

Postad
Jag reggade just ett konto pÄ partypoker, mÄste jag registera realmoney account för att fÄ spela freerollen för det gÄr inte att signa upp just nu.. hÀnder ingenting nÀr jag trycker pÄ "register"

Ja.

Postad
GÄr det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vÀnta med att sÀtta in pengarna, och ÀndÄ spela freerollen?

lol, allt för freerolls eller? :P

Ja ifall man fÄr chansen att lira en freeroll av denna size med sÄ fÄ deltagre sÄ tackar man inte nej..

Min frÄga kvarstÄr..

Postad

SvÄrt att svara pÄ. 152 reggade nu, men ikvÀll nÀr folk kommer hem frÄn arbetet sÄ lÀr det nog smÀlla till med reggningar... Skulle nog inte vÀnta tvÄ dagar i varje fall om du nu vill spela freerollen.

Postad
Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

haha sÄ Àckliga mÀnniskor det finns

Postad
Att skriva folk om freerolls hĂ€r Ă€r som att sĂ€ga till fisken vid bordet att den spelar dĂ„ligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

Det blir sÄ mycket roligare att stÄ som vinnare i slutet mot de som hÀnger hÀr. Allt handlar om att man skall kuna glÀnsa som nyputsat silver vid en vinst. Om inte folk hÀr spelar, vem skall jag dÄ fÄ vrÀka mitt tillfÀlliga sjÀlvförtroende över? Den vanliga svensonfisken? :D

Postad

Javisst, men det finns en skillnad. Att dissa folk Àr otrevligt, att tipsa om en bra freeroll Àr trevligt.

Ta det inte för seriöst, det Àr trots allt bara en freeroll.

Postad

Jag hoppas du inte förvÀntar dig nÄgon hjÀlp av nÄgon hÀr pÄ forumet och att du inte tar illa upp nÀr folk ignorerar dina frÄgor. För det Àr vÀldigt sÀllan det ger nÄgon som hjÀlper dig nÄgot vÀrde av att göra det.

Postad

Eftersom jag Àr sÄ snÀll sÄ nöjer jag mig med 15% av din eventuella vinst :lol:

om jag vinner nÄtt sÄ fÄr vi vÀl se =) brukar vÀl vara ca 220 betalda pÄ liknande turneringar, sÄ man fÄr vÀl hoppas pÄ korten 8-)