Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Typiskt att få iskalla kort precis efter bubbla spruckit. Sitter på 19k och kan inte göra ett skit på mitt slaskbord just nu, får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Skall vi se vem som gjort bäst upphämtning1000->65->32k själv.. 4000-67-36k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 fan att man skulle behöva flytta igen, segt att skaffa nya reads, uppe i 37k nu iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sofseb Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Dubblar upp med AJ mot 33 sitter med 62,000 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SnyggMicke Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 im out... lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Där pangade jag ut, floppade top two på farlig bräda, bigstack med gutshot hängde med och träffade rivern. GG och lycka till ni andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sjukt, 150 pers kvar och hälften de som är kvar är helt vansinnigt värdelösa. Tur > skicklighet. KK som smallstack, två syn men prickar AK8 flop. Givetvis uppe mot AA, RIGG!!!!! Jaja, lite pengar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sjukt, 150 pers kvar och hälften de som är kvar är helt vansinnigt värdelösa. Tur > skicklighet. KK som smallstack, två syn men prickar AK8 flop. Givetvis uppe mot AA, RIGG!!!!! Jaja, lite pengar iaf. Kom ihåg. Allt är riggat. Jag har 24k på bord 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ah tilt me not. Men jag var tvungen att kolla i stove, 67% på floppen och 75% på turnen. Men vad gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Chipleader nu i Pausen 112k Klotgrill for president Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ah tilt me not. Men jag var tvungen att kolla i stove, 67% på floppen och 75% på turnen. Men vad gör man Så tråkigt. Åkte på en 95% på floppen innan. K8 mot Q4 Flop: KJ5 Turn: A River: T Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Klotgrill din jävla apa, var det inte du som bustade mig? A8s mot QT på QTJ8 board? Ber om ursäkt, det var inte du utan LUCKYEKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Klotgrill din jävla apa, var det inte du som bustade mig? A8s mot QT på QTJ8 board? Ber om ursäkt, det var inte du utan LUCKYEKEN Du behöver nog inte ta i. Polaren satt vid Klotgrills bord ett bra tag och låt oss säga att han bekräftade det jag sa några poster upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 klotgrill, varför höjer du upp på knappen med 56o när SB inte kan betala hela SB på bubblan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Lugnt, jag skojar bara. Ska bli skönt att få nana, är 4h efter min vanliga sovtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Chipleader nu i Pausen 112k Klotgrill for president Tack för donationen . /Indianmannen Blinds (750/1500) ** Dealing down cards ** Dealt to Indianmannen [ Kd Kc ] painriche folds. Indianmannen raises [4900]. JamesDean86 folds. feltan77 folds. dietyleter folds. Advocaaat folds. painriche: But the tournament director is not Swedish Klotgrill is all-In [108998] London_N5 folds. MartinDeTilt folds. MicheGus folds. Indianmannen: tajm att bli utdragen? Indianmannen is all-In [26570] ** Dealing Flop ** [ Ah, Kh, 5c ] ** Dealing Turn ** [ 4d ] ** Dealing River ** [ 2c ] Indianmannen shows [ Kd, Kc ] three of a kind, kings. Klotgrill shows [ Ac, Th ] a pair of aces. Klotgrill wins 77528 chips from side pot #1 with a pair of aces. Indianmannen wins 65190 chips from the main pot with three of a kind, kings. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 ok, mitt mål är nått för denna turre Slagit min förra placering (117) då det är 111 kvar, vad göra nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Lite stolt över dina KK där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Lite stolt över dina KK där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ute när bordets all-in maniac gör all in och jag synar med AKo och han viker upp 64o och klonkar in 6an.. Jaja $50 iaf.. Surt sa jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ute när bordets all-in maniac gör all in och jag synar med AKo och han viker upp 64o och klonkar in 6an.. Jaja $50 iaf.. Surt sa jag.. THAT'S ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 100 kvar. Hur många är vi här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Ute när bordets all-in maniac gör all in och jag synar med AKo och han viker upp 64o och klonkar in 6an.. Jaja $50 iaf.. Surt sa jag.. THAT'S ME! Bråttom till jobbet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 FREEEEEEEEEEEEEEROLL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 FREEEEEEEEEEEEEEROLL FRIIISPRIIIIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts