Backemann Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Såg precis att det skall vara en 50k freeroll på PartPoker på söndag endast för svenskar. Verkar inte vara några krav på partypoints eller något annat förutom att man skall vara svensk. Skall spela den på söndag. Hittade inget om max antal deltagare eller något liknande. Någon som vet mer om detta? Skulle vara kul om vi kunde skriva lite under turneringen i denna tråd om resultat mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillekolle Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 reggad och klar Can't wait, den förra var ju sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hur många var med sist? Misstänker att det inte är så mkt värde per spelare ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laddsebo Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Jag reggade just ett konto på partypoker, måste jag registera realmoney account för att få spela freerollen för det går inte att signa upp just nu.. händer ingenting när jag trycker på "register" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Vet faktiskt inte om man måste vara reggad spm real money player. Antar att man måste vara det dock, för på något sätt måste de kunna verifiera att du är svensk. Max antal är förövrigt 3500, fick precis svar från PartyPoker. Betydligt bättre än NordicBets freeroll med 12000 som max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Jag reggade just ett konto på partypoker, måste jag registera realmoney account för att få spela freerollen för det går inte att signa upp just nu.. händer ingenting när jag trycker på "register" Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Går det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vänta med att sätta in pengarna, och ändå spela freerollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillekolle Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Går det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vänta med att sätta in pengarna, och ändå spela freerollen? lol, allt för freerolls eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Går det att regga via PF och ange den bonuskoden, men vänta med att sätta in pengarna, och ändå spela freerollen? lol, allt för freerolls eller? Ja ifall man får chansen att lira en freeroll av denna size med så få deltagre så tackar man inte nej.. Min fråga kvarstår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Om jag inte minns fel så måste man har satt in minst 50$ på party för att kunna delta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluto Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Om jag inte minns fel så måste man har satt in minst 50$ på party för att kunna delta. Så var det sist de körde en freeroll bara för svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 När kommer freerollen vara full då?... Hinner man vänta en dag eller två med att regga sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Svårt att svara på. 152 reggade nu, men ikväll när folk kommer hem från arbetet så lär det nog smälla till med reggningar... Skulle nog inte vänta två dagar i varje fall om du nu vill spela freerollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 De två senaste har jag reggat mig typ 5 minuter innan det började, då var det uppe i kanske 2000-2500 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 vilken tid börjar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallenberg79 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 tur att ni skrev nått, annars hade man kanske missat den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 tur att ni skrev nått, annars hade man kanske missat den Eftersom jag är så snäll så nöjer jag mig med 15% av din eventuella vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramsan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macrus Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Nice värre, reggad och klart. Funderar på att vinna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte... haha så äckliga människor det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte... Det blir så mycket roligare att stå som vinnare i slutet mot de som hänger här. Allt handlar om att man skall kuna glänsa som nyputsat silver vid en vinst. Om inte folk här spelar, vem skall jag då få vräka mitt tillfälliga självförtroende över? Den vanliga svensonfisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte... Javisst, men det finns en skillnad. Att dissa folk är otrevligt, att tipsa om en bra freeroll är trevligt. Ta det inte för seriöst, det är trots allt bara en freeroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte... Jag hoppas du inte förväntar dig någon hjälp av någon här på forumet och att du inte tar illa upp när folk ignorerar dina frågor. För det är väldigt sällan det ger någon som hjälper dig något värde av att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 reggade mig nyss. Får väl se om man kommer ihåg det så kanske man går dit o slaskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallenberg79 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Eftersom jag är så snäll så nöjer jag mig med 15% av din eventuella vinst om jag vinner nått så får vi väl se =) brukar väl vara ca 220 betalda på liknande turneringar, så man får väl hoppas på korten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts