HeyJohan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vi har DNS-problem sen klockan 0100 inatt och försöker lösa det för fullt. Heypoker.com fungerar inte, dock fungerar pokerapplikationen och cashieren. Jag återkommer inom kort med mer info. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Ok, så här är det: - Mälarenergi i Västerås har grävt av en kabel eller liknande. - Loopias leverantör av väg ut på internet har då dött. - Loopia står därmed utan internetuppkoppling. - Alla som hostar sin DNS hos Loopia ligger numera nere. De återkommer till oss med besked när de vet när allt kommer upp igen. Mvh Johan Citera
piggeh Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Redan fixat nu väl? De 5 siter och 15 domäner jag har hos loopia verkar inte ha några problem iallafall. Dock så tycker jag att Loopia borde ha _fet_ redundans med tanke på hur stora de är. Citera
HeyJohan Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Japp, nu funkar allt. Kom ut från ett möte och då var det fixat. Mvh Johan Citera
Recommended Posts