sooraw Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 http://www.break.com/index/jumpinaround30.html någon som vet? Citera
Nusseman Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Jepp. Jag sålde såna på mitt gamla jobb! http://www.flerbollar.com Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Det är roligt ända tills någon råkar hoppa ut för en 20 meters trappa... Vänta lite, det är roligt då också. Citera
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Här har du direktlänk till sortimentet: http://flerbollar.e-butik.se/?cat_id=26 Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Vart får man tag på dessa? Nu ska jag vara ordpolis. Vart är en riktning, inte en plats. T.ex.: "Vart ska du?" "Till Säffle?" "Älskling, var lade du buttpluggen?" "I skåpet ovanför mikrovågsugnen." Citera
Animaniac Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Oh helvete vad coola, är det någon som har testat dessa? Får loss lite pengar snart och funderar allvarligt på att köpa ett par. Lite tuft att studsa till jobbet på de här Citera
Goatse Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Helvete, hade inte överlevt 10 minuter med ett par sådana Citera
thestonk Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vart ska jag? Mot off-topic! Nusseman kände sig ju utpekad att svara på frågan - själva utpekandet måste ha varit en riktningsindikation åt det passiva hållet!. Då fungerar det väl? Nusseman legitimerar ju ordvalet i efterhand. Nu ska jag vara ordpolis. Vart är en riktning, inte en plats. T.ex.: "Vart ska du?" "Till Säffle?" Citera
Waggho Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vart får man tag på dessa? Nu ska jag vara ordpolis. Vart är en riktning, inte en plats. T.ex.: "Vart ska du?" "Till Säffle?" "Älskling, var lade du buttpluggen?" "I skåpet ovanför mikrovågsugnen." Lol Citera
Animaniac Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Nusseman, fick du tillfälle att testa dem nån gång? Jäkligt sugen på att köpa ett par, men jag har ju ingen möjlighet att testa dem innan. Vore trevligt med ett utlåtande Citera
Nusseman Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Nusseman, fick du tillfälle att testa dem nån gång? Jäkligt sugen på att köpa ett par, men jag har ju ingen möjlighet att testa dem innan. Vore trevligt med ett utlåtande Kortfattat kan man säga att det är roligare än det ser ut Citera
Mr Zero Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Kortfattat kan man säga att det är roligare än det ser ut Neeeeej!! Ännu en onödig sak att sätta upp på min vill-ha-lista... Citera
Animaniac Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Nej! Fan, nu lär manju köpa sig ett par...Ujujuj, vilket bråk det kommer bli där hemma Citera
Johnny Mancusa Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 fan va man skulle kunna ha roligt hoppa upp till min sexiga grannes fönster på kvällarna,eller nåt. nej men seriöst dom verkar skitballt att ha,men som sagt tror ja skulle skadat mig fort men men. Citera
Nusseman Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 nej men seriöst dom verkar skitballt att ha,men som sagt tror ja skulle skadat mig fort men men. Det är inte farligare än att åka skateboard. Handledsskydd och kanske en hjälm sen är det bara ut och hoppa Knän och fötter skyddas av styltornas konstruktion, även om fjädern går av mitt i ett maxhopp. Det som händer om en fjäder ger sig är att det låter KNAAAAK och sen blir det lite svampigare att hoppa Citera
Recommended Posts