HeyJohan Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Nya produkter i HeyShop 7 februari MacBook Pro 1,67 Ghz Intel Core Duo Apples nya monstermaskin. Pris: 85.000 VIP Dell 30-inch LCD Monitor Kan det vara den ultimata pokerskärmen? Pris: 80.000 VIP Sony Ericsson w900i Sjukt bra mobiltelefon Pris: 25.000 VIP Heypoker Hoody Snygg och varm Pris: 1.000 VIP Heypoker Towel Perfekt för stranden! Pris: 500 VIP Låt shoppingen börja! Mvh Johan Citera
benknackan Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 inga större värdecheckar på discshop ? Du glömde Perific Wireless Mouse Dessutom så är more info grejen på hoden ger tre punkter när man trycker på more infp kommer de två sista teckenerna som saknas fram alltså är default kappat med två tecken ! fast det tar mindre plats Citera
Betterman Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Låt shoppingen börja! Mvh Johan OK, jag tror jag tar en av varje... Hur går det på XBOX 360-fronten? Fortfarande inga leveranser? Citera
cheunce Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Varför finns bara Heypoker Hoody i barnstorlekar? Storlek L hade jag i mellanstadiet Även om det är stora L så kommer vi som är normallånga (över 1.90) att få problem med förkorta ärmar. Iofs kommer jag nog att få problem med ärmlängden på XL också Citera
TotalFarsa Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Varför finns bara Heypoker Hoody i barnstorlekar? Storlek L hade jag i mellanstadiet Även om det är stora L så kommer vi som är normallånga (över 1.90) att få problem med förkorta ärmar. Iofs kommer jag nog att få problem med ärmlängden på XL också Ditt största problem måste väl ändå vara att lyckas trä tröjan över den där rymdhjälmen till skalle! /TF - ujuj, nu blir jag sugen att grinda på hey, massevis med lattjo prylar ju! Citera
cheunce Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Ditt största problem måste väl ändå vara att lyckas trä tröjan över den där rymdhjälmen till skalle! /TF - ujuj, nu blir jag sugen att grinda på hey, massevis med lattjo prylar ju! Akta så du inte fastnar med skägget i brevlådan Citera
rockefeller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 30" är helt jävla stört stort. Är ju som att ha en TV på skrivbordet Citera
nevee Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 30" är helt jävla stört stort. Är ju som att ha en TV på skrivbordet Köp nåt annat då Citera
cheunce Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 30" är helt jävla stört stort. Är ju som att ha en TV på skrivbordet Köp nåt annat då Tror inte Rockerfeller var negativ till att den var stor utan mer imponerad. Har för mig att den kräver två grafikkort för at man ska kunna köra max upplösning men det kan vara en ennan DELLskärm jag tänker på. Citera
Recommended Posts