Gå till innehåll

Skapa en ny konto på Partypoker?


Kenan83

Recommended Posts

Tror bestämt att det inte är tillåtet...

 

Får man fråga om anledningen?

 

De é inte tillåtet, men det måste finnas någon sätt att komma runt det. Tänkte skaffa en till neteller konto och sen en till adress. Kommer det funka tro?

 

Är det inte lättare att bara byta site? Om det nu är bonusar eller vad du nu är ute efter. Om du är rädd för att folk har för mycket notes på dig så är det knappast troligt om du inte spelar på de högre nivåerna.

 

Återigen... Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror bestämt att det inte är tillåtet...

 

Får man fråga om anledningen?

 

De é inte tillåtet, men det måste finnas någon sätt att komma runt det. Tänkte skaffa en till neteller konto och sen en till adress. Kommer det funka tro?

 

Är det inte lättare att bara byta site? Om det nu är bonusar eller vad du nu är ute efter. Om du är rädd för att folk har för mycket notes på dig så är det knappast troligt om du inte spelar på de högre nivåerna.

 

Återigen... Varför?

 

För att jag har börjat lira mycket mer nu och vill ha en grej som är förbjuden att snacka om. Kan ni inte slippa sånna här inlägg och komma med tips om ni har några :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har öppnat ett konto i min mors namn för att få åtkomst till samma sak som du. Funkar bra hittils. Tänker inte avslöja något nick eller liknande. =)

 

hehe snälla säg din nick :P

 

Hur fixade du det med neteller och så då. Skulle vara jättesnällt om du kunde skriva lite mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har öppnat ett konto i min mors namn för att få åtkomst till samma sak som du. Funkar bra hittils. Tänker inte avslöja något nick eller liknande. =)

 

hehe snälla säg din nick :P

 

Hur fixade du det med neteller och så då. Skulle vara jättesnällt om du kunde skriva lite mer :)

 

Ja jag gör på det enda sättet man kan göra för att det inte ska kunna bli problem, det vill säga leta upp någon person på annan adress som ställer upp med att man registrerar i dennes namn helt och hållet. Bra att informera om att har man otur någon gång ibland kan det bli lite trubbel med låst konto och då får man ta och faxa in ID tillsammans och liknande. Ett tips ta en bror/syster/förälder som du kan lita på och som kan lita på dig. Det känns inte direkt som att det är fel att göra såhär och sajten kan ju aldrig komma på en, dom kan ju aldrig bevisa vem det är som spelar från kontot. Se till att fixa allt från en ren dator och så vidare.

Proffsen brukar ju dela konton, exakt samma sak typ.

 

Btw. du kanske var ironisk med nicket men jag nämnde det för utifall någon bitter partyrepresentant vill leta upp det och spärra det. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har öppnat ett konto i min mors namn för att få åtkomst till samma sak som du. Funkar bra hittils. Tänker inte avslöja något nick eller liknande. =)

 

hehe snälla säg din nick :P

 

Hur fixade du det med neteller och så då. Skulle vara jättesnällt om du kunde skriva lite mer :)

 

Ja jag gör på det enda sättet man kan göra för att det inte ska kunna bli problem, det vill säga leta upp någon person på annan adress som ställer upp med att man registrerar i dennes namn helt och hållet. Bra att informera om att har man otur någon gång ibland kan det bli lite trubbel med låst konto och då får man ta och faxa in ID tillsammans och liknande. Ett tips ta en bror/syster/förälder som du kan lita på och som kan lita på dig. Det känns inte direkt som att det är fel att göra såhär och sajten kan ju aldrig komma på en, dom kan ju aldrig bevisa vem det är som spelar från kontot. Se till att fixa allt från en ren dator och så vidare.

Proffsen brukar ju dela konton, exakt samma sak typ.

 

Btw. du kanske var ironisk med nicket men jag nämnde det för utifall någon bitter partyrepresentant vill leta upp det och spärra det. =)

 

Tack för hjälpen... aa lite ironisk va man ;)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obsververa att du kan ta ut till samma neteller-konto som du använt tidigare.

Så om du bara kan få in pengar på något sätt, t.e.x genom att personen som hjälper dig skapa nytt konto sätter in pengar med sitt kreditkort så är du fit for fight.

 

Vad jag ville ha sagt, som jag glömde, är att skapa ett nytt netellerkonto i ditt eget namn är straffbart med döden ungefär,

Inte att rekommendera - inte heller nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obsververa att du kan ta ut till samma neteller-konto som du använt tidigare.

Så om du bara kan få in pengar på något sätt, t.e.x genom att personen som hjälper dig skapa nytt konto sätter in pengar med sitt kreditkort så är du fit for fight.

 

Vad jag ville ha sagt, som jag glömde, är att skapa ett nytt netellerkonto i ditt eget namn är straffbart med döden ungefär,

Inte att rekommendera - inte heller nödvändigt.

 

Oj det där lät bra. Så om jag fattat det rätt så kan jag skapa ett konto i en kompis namn, föra över pengar från hans kreditkort och sedan casha ut till mitt neteller?

 

EDIT: Och när jag ändå är igång: Är detta specifikt för partypoker eller fungerar det på andra sidor också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obsververa att du kan ta ut till samma neteller-konto som du använt tidigare.

Så om du bara kan få in pengar på något sätt, t.e.x genom att personen som hjälper dig skapa nytt konto sätter in pengar med sitt kreditkort så är du fit for fight.

 

Vad jag ville ha sagt, som jag glömde, är att skapa ett nytt netellerkonto i ditt eget namn är straffbart med döden ungefär,

Inte att rekommendera - inte heller nödvändigt.

 

Oj det där lät bra. Så om jag fattat det rätt så kan jag skapa ett konto i en kompis namn, föra över pengar från hans kreditkort och sedan casha ut till mitt neteller?

 

EDIT: Och när jag ändå är igång: Är detta specifikt för partypoker eller fungerar det på andra sidor också?

 

Correctomundo, precis så har jag gjort.

 

Party är nog en av få som låter en göra såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
vill kolla med er om det här kan funka?

 

1 Stäng ner sitt konto

2 skapa nytt konto, nytt nick, men under samma namn, ren dator

3 ny email, ny depositmetod

4 gamla cashoutmetoden(neteller)

 

Ja, funkar, du behöver dock inte stänga gamla, har gjort det några ggr för olika "grejers" skull. Ren dator? nytt nick och punkt 3 är tillräckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fixade nytt konto rätt nyss, lyckades fixa så att jag kan använda min "gamla" neteller på det nya kontot. Efter några mail till party support så fick jag ett samtal från en av deras indier att jag kunde använda det Netellerkontot som tidigare var kopplat till mitt gamla partykonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har skapat ett moneybrookers account nu såp jag ska kunna göra ett till konto på party, kan jag ta ut från mitt nuvarande partyaccount till mitt moneybrookers account och sen använda det moneybrookers account för att stoppa in på mitt nya partykonto eller kommer de fatta misstankar tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...