Nusseman Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Tjuvstartar kvällens post game för de som vill snacka lite innan vi börjar. Citera
Bojen Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Någon som kan dra reglerna lite fort? Citera
blukah Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 som vanligt gäller det att klonka så mycket som möjligt Citera
Ekenstar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Någon som kan dra reglerna lite fort? Kolla in den här tråden: Hur fungerar Omaha Hi/Lo? Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Fått stejk av arsenalrulez eftersom jag inte hade pengar på HeyPoker kontot. Vi kör 50/50 dealen eftersom jag gärna ville spela den här turneringen gillar Omaha och långa perioder!! Vinner jag så är Ipoden hans.. Citera
arsenalrulez Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Ska bli grejer med en nano! Själv tänkte jag knäcka ett mjölkpaket, sätta mej framför TVn och äta mackor. Lycka till gubbs! Citera
aceshigh Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Någon som vet när PF.nu rankingen kommer igång igen eller OM den kommer igång igen ? Citera
Loveless Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Rankingen kommer, om man ska tro QoS. Och varför ska man inte tro QoS? Dags för ett nytt finalbord, men eftersom klonken är emot mig så blir det ingen vinst. Citera
ampixo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag ska potta mig till döds med ett naket lågdrag hela kvällen. Det lovar jag. Citera
Nusseman Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 Någon som vet när PF.nu rankingen kommer igång igen eller OM den kommer igång igen ? Ganska snart. Alla resultat sen årsskiftet sparas tills dess Citera
Lottie Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag ska potta mig till döds med ett naket lågdrag hela kvällen. Det lovar jag. NUDITY!!!!!!! Citera
aceshigh Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Någon som vet när PF.nu rankingen kommer igång igen eller OM den kommer igång igen ? Ganska snart. Alla resultat sen årsskiftet sparas tills dess Gott att höra Citera
Lottie Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Ungefär hur länge kan man räkna med att turneringen håller på om det blir 50-70 deltagare. Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Citera
Lottie Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Hmm, 5 timmar alltså. Låter väldigt länge. Jag skulle gissat på ca 3 timmar. Halv två är ju lite i senaste laget när man ska upp till jobbet vid halv sju imorgon. *gäsp* Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Hmm, 5 timmar alltså. Låter väldigt länge. Jag skulle gissat på ca 3 timmar. Halv två är ju lite i senaste laget när man ska upp till jobbet vid halv sju imorgon. *gäsp* 5000stackar + 15min perioder! Citera
cheunce Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Du får köpa en skärm med inbygg tv-tuner och PIP så kan man spela och kolla på tv samtidigt Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Du får köpa en skärm med inbygg tv-tuner och PIP så kan man spela och kolla på tv samtidigt om jag beställer den på internet nu hinner jag då få hem den och installera den inann 00.00? hoppas på ett possetivt svar!... Citera
Loveless Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Halv två har ju knappt matchen kommit igång ju. Citera
larsdissler Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag kanske är dum i huvvet men jag gissar på ungefär halv 2 eller något liknande. Irriterande isf eftersom jag räknade med att se Superbowl, BRANTARE blind struktur åt folket! Vilken kanal visas den på ? Citera
lfx Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Börjar ju bra iaf.. 15k efter 4 händer Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Jag hade otrolig otur i början och förlorade hand efter hand. nu är jag nere på 2.5k typ usch skit spel! ZTV visas den på Citera
chcar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 11,8K i stacken efter megaflyt med korten. Trist dock att höra "p off" i chatten när man slagit ut någon... Citera
ampixo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Ryker folk som bara den. Senaste att åka var våran egna QoS!!! Citera
Recommended Posts