Gå till innehåll

PLO/8 - Trn, 5/2, Online, post-game snack


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Åhh vad irriterande när folk tror att en naken låg är stål. Sen får dom dra ut mitt set med runner-runner flush. Får in 7k på flop mot 2 st med samma lågdrag. Jag får igen 3.5k då handen är slut....

 

Ännu roligare med folk som tror botten tvåparet är stål när floppen är tre låga kort :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade otrolig otur i början och förlorade hand efter hand. nu är jag nere på 2.5k typ :/ usch skit spel!

 

ZTV visas den på

Kom igen nu Bein, ryck upp dig!!!

 

/TF

 

Lite bättre. 4k nu var uppe på 6k men sen överspelade man sitt 2par och lågdrag mot någon snubbe som drar in färgen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch

 

Lesen Arsenalruilez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch

 

Lesen Arsenalruilez

 

för att inte nämna att jag hade en halv miljon stegdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GFa nu ändrade jag bara för det var stahl så då kan jag inte överdriva min badbeat historia. Förlorade 2 händer i rad. den andra var rätt kasspelad fick AKK9 och satsade allt på ett floppat A och Stahl synar med bra low och färgdrag och sätter den såklart, men det jag tiltade lite på var bordet innan. (tror jag kanske var 2 bord innan bytte mkt) Där jag hade kunnat vunnit en 16 k pot något fast foldade bästa handen. Usch

 

Lesen Arsenalruilez

 

för att inte nämna att jag hade en halv miljon stegdrag.

 

japp du kunde inte folda den iaf då du hade satt lowen på floppen va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade femma efter att ha blivit utkastad från finalbordet två gånger. Ni som var med förra veckan tycker säkert att jag förtjänar det... (utkastningarna alltså ;) )
Blev utkastad samtidigt som dig och hann svära lite medans jag startade om burken :twisted: Men du var inte kvar när jag kom in igen... Är nu shortstack på en 4e plats...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...