Nicklas Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Jag slänger ut en fråga om det finns folk här som är intresserade av att utbilda sig till dealers för ett bra extraknäck under våren. Vi kommer behöva ett antal dealers under våren till olika evenemang och om det finns intresse så tänkte vi att starta en kortare dealerutbildning. Om ni är intresserade så svara i denna tråd så återkommer jag med information om var, när och hur kursen kommer gå till. vad jag kan säga just nu är att den kommer vara i stockholm och under 1 max 2 dagar antingen ihop eller utspridda. // Nicklas Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Det låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Hur mycket kostar utbildningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Kostar utbildningen något och finns det någon åldersgräns? Är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Kursen kostar ingenting Man kommer få lära sig grunderna i hur man dealer kort, regler, beteende osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K1337ORIS Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Intressant, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mizterG Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Är också intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Är klart intresserad, måste bara veta i god tid när den är eftersom att jag för tillfället bor i linköping Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 skulle vara intressant faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Är klart intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronk Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 är mycket intresserad, undrar precis som bzkt om det är någon åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
palmae Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 jag är på om datumet passar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bresky Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 jag är också intresserad om datum osv passar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Trevligt med intresset som visats. åldersgräns kommer vara 18 år eftersom en del uppdrag kan vara på krogar med 18 årsgräns. Jag återkommer med mer info snarast om när och var och hur vi går vidare. //Nicklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schlyna Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 intresserad, har jobbat som croupier i 6 år och har lätt för allt med siffror och så. har tänkt börja deala men pallar inte söka till cosmopol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Law Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Intresse här också vill jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Mycket intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Intresserad... mail mig om det blir av nåt. snyggrobban@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakke Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Mycket intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Såååååå, vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts