Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

tjena ! läste om staff poker på expressens pokersida? står att man kan få 20£ i sign-up bonus om man skriver på nån viss bonuskod dom delar ut lite här och var..nån som har den eller det kanske finns flera vad vet jag..men det jag undrar är om nån har en sån kod så jag får 20£ av dem o kan börja spela :)

Postad

assså inga sidor ger bara bort pengar genom att man reggar sig du måste tex spela ett visst antal rakeade händer osv d finns alltid nån hake med att få såna bonusar så läs igenom noga vad det står innan ni reggar er

Postad
assså inga sidor ger bara bort pengar genom att man reggar sig du måste tex spela ett visst antal rakeade händer osv d finns alltid nån hake med att få såna bonusar så läs igenom noga vad det står innan ni reggar er

Det finns faktist ganska många sidor som ger bort pengar utan att man behöver sätta in något själv. Vet att party elelr pacifik hade en stor sån kampanj innan där du knde få runt $50 om du reggade dig, fick pengar och sen spelade rakeade händer.