Gavle_Borg Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 tjena ! läste om staff poker på expressens pokersida? står att man kan få 20£ i sign-up bonus om man skriver på nån viss bonuskod dom delar ut lite här och var..nån som har den eller det kanske finns flera vad vet jag..men det jag undrar är om nån har en sån kod så jag får 20£ av dem o kan börja spela Citera
sheena Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 står det inte på deras sida då? Citera
OzzzaJa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Skulle jag också vilja ha en.. kommer du fram till nåt Gavle borg? Citera
bassearpot Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 assså inga sidor ger bara bort pengar genom att man reggar sig du måste tex spela ett visst antal rakeade händer osv d finns alltid nån hake med att få såna bonusar så läs igenom noga vad det står innan ni reggar er Citera
Mr_Denton Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 assså inga sidor ger bara bort pengar genom att man reggar sig du måste tex spela ett visst antal rakeade händer osv d finns alltid nån hake med att få såna bonusar så läs igenom noga vad det står innan ni reggar er Det finns faktist ganska många sidor som ger bort pengar utan att man behöver sätta in något själv. Vet att party elelr pacifik hade en stor sån kampanj innan där du knde få runt $50 om du reggade dig, fick pengar och sen spelade rakeade händer. Citera
wallenberg79 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 fick faktiskt 50$ plus 25 efter 500 rakade händer på Party, men det var ju geom att sigan mig genom en annan sida, har inte behövat sätta in ett Öre Citera
Recommended Posts