Gå till innehåll

Om du BARA har $15 kvar...


Cavalera

Recommended Posts

Jag hade bara €3.50 kvar inne på potraiser, jag gav mig fan på att få upp den bankrullen, det gick bra. Jag har nu ca: €200 och det har jag spelat upp på ca:6veckor inne på 0.10/0.20 nivån, där jag fortfarande spelar. Så om du bara ger dig fan på att det går så går det, lyssna inte på vissa messersmiths som jiddrar en massa. Lycka Till!! ALLT GÅR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obs! Skryt! Obs! Varning!

 

Själv började jag med 4,5$ som jag vann på en freeroll på expekt (April/Maj 03). Lirade NL0.05/0.10$ tills jag hade 140$. Gick sedan över på NL0.25$/0.50$ Har precis för typ två månader gått upp till NL0.5$/1$

 

Aktuell status:

E-sparkonto: 45000SEK

Pokersite: 1100$

Neteller: 7794$

Innestående bonus:600€

 

Slut Skryt

 

Så så GJORDE jag. Tycker min metod var ganska smidig. Tog dock tid men har man inte tålamod ska man inte spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det många här som byggt en bankrulle på signup bonusar eller? Verkar som att vissa har lyckats riktigt bra med det. Grattis säger jag bara.

 

Själv så får jag sätta in max 100 kronor per månad, vilket blir cirkus 15 dollar. (inte riktigt så mycket) Nu har jag däremot haft otur (skyller på det) och spelat bort cirkus 10 dollar på 24 timmar. Se till att inte göra det..

 

Men om man vill att pengarna ska växa ska man läsa pokerböcker (enligt mig) och se till att man förstår dem. Så läs en bok om du inte har gjort det innan du börjar använda de 15 dollarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade bara €3.50 kvar inne på potraiser, jag gav mig fan på att få upp den bankrullen, det gick bra. Jag har nu ca: €200 och det har jag spelat upp på ca:6veckor inne på 0.10/0.20 nivån, där jag fortfarande spelar. Så om du bara ger dig fan på att det går så går det, lyssna inte på vissa messersmiths som jiddrar en massa. Lycka Till!! ALLT GÅR

 

Är inte minsta buy-in på NL20 @ b2b; €4 = 20bb? :lol:

 

Hade nog kört micromicromicrolimit NL cash, 0.01/0.02 eller micro sng's... sen hade det ändå slutat med att man suttit och skottat.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade bara €3.50 kvar inne på potraiser, jag gav mig fan på att få upp den bankrullen, det gick bra. Jag har nu ca: €200 och det har jag spelat upp på ca:6veckor inne på 0.10/0.20 nivån, där jag fortfarande spelar. Så om du bara ger dig fan på att det går så går det, lyssna inte på vissa messersmiths som jiddrar en massa. Lycka Till!! ALLT GÅR

 

Är inte minsta buy-in på NL20 @ b2b; €4 = 20bb? :lol:

 

Hade nog kört micromicromicrolimit NL cash, 0.01/0.02 eller micro sng's... sen hade det ändå slutat med att man suttit och skottat.. :roll:

 

Du har rätt jag hade €4.50 Minimum är €4 men jag levde farligt och satte in rubbet :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela på sportingbet 0.05/0.1 NL. Sämre spelare får man leta efter. Spela tight aggressivt och överbetta dina bra händer för dom betalar oftast av ändå.

 

 

Helt klart ett mycket bra alternativ . jag har själv grindat upp över 250 usd på 0.05-0.10 borden samtidigt som deras lägsta sitt n go bord "3usd" samt deras femmanna turneringar "3 usd".

 

FIIIIISSSSKKK! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt tips är samma som en del är inne på redan.

 

Jag kör på 3 bolag , varav den ena har jag "gått ner mig" på med pengarna.

Hade faktiskt 15$ jag med.

Började köra 2$ SNG (med fördelningen 10, 6, 4$ i 1-3 plats).

Då kan man sitta och slappa första 2-3 nivåerna och bara vänta.

Oftast är 2-3 st minst utslagna då.

När man hamnat "in the money" ett par ggr så gick jag upp till 5$ SNG och sen fortsatte jag.

 

Nackdelen med att spela cashgames på låg nivå (tycker jag) är att det är så mycket folk som kör Gus Hansen stilen och går med på allt möjligt junk på näven. Eftersom de har kanske 1000-1500$ på kontot eller mer så får jag intrycket av att de sitter och "goof-spelar". Har blivit nollad tidigare med händer som 8-4 off på en allin med A-A eler K-K (och då blivit synad av folk som inte haft mycket mer än mig i stacken.

 

Det kanske är kul när man har mycket stålars att "goof-spela" men inte när man har allt man äger på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...