BillyKGB Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Jag har för mig den hette BLUFF den ligger hemma och jag sitter på ett café just nu.. omslaget sa att den va mest cirkulerande tidningen i USA.. hur nu det ska tolkas.. iaf nämndes Bengt Sonnert i denna rätt så tunna tidning.. det stod typ att han klättrar på rankingstegen efter ett par vinster o bra placeringar.. han är tydligen på plats 124.. eller va det 127? medel-intressant tidning.. skummade bara mest.. iofs var det nog mycket "pokerkändisskvaller", men kan väl va kul ibland.. nån annan som läst BLUFF?? på omslaget var Phil Ivey förresten.. Citera
Cyntax Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 http://www.bluffmagazine.com Var har du köpt den? Citera
blukah Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Jag har sett den på pressbyrån. Citera
LiLLEN Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Jag köpte den en gång i somras, men jag tycker att Poker Magazine har större underhållningsvärde. Har för mig att det var fler sidor med reklam än artiklar i den. Citera
Sactodian Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Har för mig att jag läste den i somras. Tyckte inte den var så bra jämfört med amerikanska All-in som jag också köpte i staterna. Citera
BillyKGB Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 har nu läst hela tidningen.. visst tycker jag det kan vara intressant med lite insikt i proffsvärlden.. dock, när jag köper ngt poker-relaterat har jag ett starkt behov av att på något sätt få någon sorts tankeställare/funderare över spelet/mitt spel.. och den känslan var mkt mild.. sen som sagt; sjuk mängd reklam (även i artiklar) och nåt annat jag stör mig på; stavfel o.d i en "proffisionell" tidning.. förövrigt köpt i staterna.. Citera
Recommended Posts