SantaClawzz Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Idag fick jag besök av UPS som överlämnade ett paket från Miami, USA. Paketet var från Pokernow.net, INTE PokerNow.com och innehöll ett chipset med 300 marker. Troligen är det samma sajt. Hemsidorna var i det närmaste identiska. Nu till det konstiga.. Jag har inte beställt någonting från Pokernow.net och har inte spelat på PokerNow.com sen i slutet av 2004 tror jag. Om jag inte minns fel har jag även mailat och bett dem avsluta mitt konto. Är det någon annan som fått ett chipset från Pokernow.net? Vad ska komma härnäst, ett gratis WSOP-paket? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Ving Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Antar att du var med i PartyPokers turnering där du vann ett markerset va? Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var. Citera
SantaClawzz Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Antar att du var med i PartyPokers turnering där du vann ett markerset va? Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var. Ja, när du säger det var jag faktiskt med i en freeroll för ett tag sen för bara svenskar. Däremot hade jag ingen aning om att det man kunde vinna markerset. Har för mig att jag åkte ut runt 600:e plats oxå... Citera
garpen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Antar att du var med i PartyPokers turnering där du vann ett markerset va? Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var. Ja, när du säger det var jag faktiskt med i en freeroll för ett tag sen för bara svenskar. Däremot hade jag ingen aning om att det man kunde vinna markerset. Har för mig att jag åkte ut runt 600:e plats oxå... Tror top500 fick ett set... Citera
albin Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Tror top500 fick ett set... Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var. Det kan stämma Citera
Reaper Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 jag har också fått ett pokeset, och placerade mig bra i första Party Freerollen så verkar stämma Citera
Bibben Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 shit, tänket man kunde va först, men icke Citera
stenarn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vad var det för set? Vanligt? Citera
mawam Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 jag har också fått ett pokeset, och placerade mig bra i första Party Freerollen så verkar stämma när fick du detta? var du tvungen att mail med party för att få det lr kom det av sig själv? jag kom in the money varför jag oxå borde få ett pokerset? läste nånstans att det skulle komma i slutet av feb varför jag avvaktat lite...men man kanske ska skicka iväg ett mail till party Citera
chievo85 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Jag väntar oxå på mitt! men jag spela den freerollen som var den 31 december ! tror ja det va? är det någon som var med på den som fått set lr var det den som var den 11 december? Citera
Max Cady Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Är den där sidan bra? Är den amerikansk eller? Funderar på nån med mycke jänkare på. Är den bättre än Pokerchamps, Absolute poker och Pokerstars? Citera
SantaClawzz Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vad var det för set? Vanligt? Det jag fick, var ett vanligt 11,5g chipset med plasthölje och metallkärna. De är även sk "stickermarker" med icke centrerade PokerNOW.net stickers. 300 marker med 100 grå, 50 blå, 50 gröna, 50 svarta och 50 röda. När jag kollade mina gamla resultat i Pokertracker så visade det sig att jag även spelat $50000 freeroll den 11 december 2005. Där placerade jag mig top 500. Här kan ni läsa mer om den freerollen: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19914 Citera
JA Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 är det bara från den 11dec freerollen som man får chipset från? eller får man det av de senare 50k freerollsen också? någon som vet? Citera
johper Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Är den där sidan bra? Är den amerikansk eller? Funderar på nån med mycke jänkare på. Är den bättre än Pokerchamps, Absolute poker och Pokerstars? Det är samma som Partypoker.....samma spelare, samma turneringar. Citera
johper Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 är det bara från den 11dec freerollen som man får chipset från? eller får man det av de senare 50k freerollsen också? någon som vet? Ja, så vitt jag vet. Citera
Reaper Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 jag har också fått ett pokeset, och placerade mig bra i första Party Freerollen så verkar stämma när fick du detta? var du tvungen att mail med party för att få det lr kom det av sig själv? jag kom in the money varför jag oxå borde få ett pokerset? läste nånstans att det skulle komma i slutet av feb varför jag avvaktat lite...men man kanske ska skicka iväg ett mail till party idag, gjorde inget.. utan bara kom en snubbe och lämnade det Citera
eyedol Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 är det bara från den 11dec freerollen som man får chipset från? Ja. Har inte fått mitt än men är väl på väg hoppas jag. Har dock marker redan men får väl bli en fin present Citera
Recommended Posts