©rille Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Ngn som vet hur man kan göra. Som det är nu är det krångligt att föra över pengar från mitt brittiska till mitt svenska så jag tänkte föra över från mitt brittiska till ngn sajt innan jag tar ut de till mitt svenska. Jag har internetbank pa min brittiska bank. ??? Citera
Fido Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Tja... en vild gissning: Sätt in pengarna på pokerkontot från det brittiska. Spela lite. Ta ut, men knappa in uppgifterna till det svenska bankkontot. Snipp snapp snut. Ganska säker på att det kan funka på expekt. Har för mig att man får knappa in kontouppgifter på det konto man vill betala ut till. Däremot kanske det är svårare att föra IN pengarna från ditt brittiska.. vet inte exakt vilka insättningsmetoder de accepterar. Citera
Fido Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Oj, rykande hett, extra extra! Hur gör jag en insättning till mitt konto? Vänligen välj om du vill använda Visa eller MasterCard och fyll i det 16-siffriga kortnumret utan mellanslag. Fyll i giltighetstid och beloppet du vill sätta in och klicka på bekräfta. Beloppet sätts in på ditt konto inom 30 sekunder. Bank Insättningar via bank tar normalt 2-4 bankdagar. Vänligen fyll i ditt namn och kundnummer på din insättning. Neteller NETeller kontot är som en plånbok online. Du kan via NETeller sätta in eller ta ut pengar från ditt Expekt konto. NETeller insättning/uttag är tillgängligt i USD' date=' EUR och GBP. Om du har en annan valuta på ditt Expekt konto kommer pengarna konverteras enligt gällande valutakurser. Hur gör jag ett uttag från mitt konto? Fyll i ditt bankkontonummer, bankadress och SWIFT-kod/clearing nummer där det krävs. Vänligen kontakta din bank om du är osäker på dessa detaljer, eftersom det är viktigt att alla detaljer stämmer. Ditt uttag finns på ditt bankkonto inom 2-5 bankdagar om alla detaljer är korrekta. Ett uttag är kostnadsfritt, men i ett fåtal fall kan det tillkomma bankavgifter om vi inte har ett konto hos den banken. Tjohopp! Tog nog säkert ca 22 sekunder att hitta den infon. Så: Sätt in pengarna från det brittiska. Spela. Ta ut till det svenska. Lurigt som få! Citera
©rille Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2006 oj vad duktig du är. jag hittade den på 30 sek men du var lite snabbare. till saken hör att jag har ett konto hos HSBC som inte står med i listan vilka banker som funkar. tack ä'ndå Citera
Recommended Posts