noname13 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Kommentarer ??? känns som ibland så torksr man sen förlorar man men i slutändan förlorar man. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gammelsmurfen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Håller fullständigt med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Äh, folk är alldeles för frireligösa i det här landet, finns inget som helst bevisat samband mellan alkohol och dålig poker. Bara å suga i sig och fortsätta skottandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 ...mellan alkohol och dålig poker. Däremot mellan poker och dålig alkohol. Man spelar bevisligen bättre med ett glas Laphroaig än en flarra mekongwhisky bredvid tangentbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Där håller jag med dig majorj. Sen kanske man ska tänka på var man postar sina trådar också innan man kastar bort skruvkorken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Kommentarer ???känns som ibland så torksr man sen förlorar man men i slutändan förlorar man. * Flytt till Poker OT - QoS * Nja, "... i slutändan förlorar man ALLT!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nucleus Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Lite pilsner har väl ingen dött av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemisse Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Det är nog sämre att spela när man är utmattad än när man är full tror jag. De gånger jag losat riktigt stort har jag varit utmattad. När jag spelat på fyllan har jag vunnit oftare än jag förlorat, men oftast har jag bara somnat och det gör ju inget (om man inte räknar sömn som en alternativkostnad förstås). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nucleus Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Det har du nog väldigt rätt i kissemissen. När man tänker tillbaka på stora förlustsessioner har det varit just när man sitter och är trött som fan och inte orkar göra vettiga beslut utan dunkar all in och synar såna hit och dit. Så länge man är fokuserad, pig och sugen på att lira poker gör ett par öl inget tycker jag. Det är bara till fördel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supertod Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Alkohol och poker? Det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Däremot mellan poker och dålig alkohol. Man spelar bevisligen bättre med ett glas Laphroaig än en flarra mekongwhisky bredvid tangentbordet... Frågan är väl hur stor skillnaden i spelkvalitet är om man har en "flarra" mekong skvalpandes i magen jämfört med skvalpet från en "flarra" Laphroaig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 När jag spelat på fyllan har jag vunnit oftare än jag förlorat, men oftast har jag bara somnat och det gör ju inget (om man inte räknar sömn som en alternativkostnad förstås). Vad händer om man somnar och har "auto post blind" ikryssat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Förhoppningsvis fixar sajten sit-out på dig efter att du tajmat ut första gången. Men att somna mitt i en stor pott är inte att rekommendera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flopp Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Alkohol och poker, en lysande kombination. Finns väl inget bättre än när dina 9 amerikanska medspelare knappt kan stava sina kraftuttryck rätt och du sitter där med en välgjord americano... /Flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts