omni Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Hörde precis ett rykte att Mats vann! Mer info kommer snart Hur gick det till? Han hade ju bara 400k kvar? Det gick väldigt snabbt i slutet, så ett par händer hann inte komma med i rapporten. Okej! Stort grattis isånafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 En deal som kostade 2 mille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Bara att gratulera Mats till vinsten och PF för en fin rapportering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 J10 hade väl holländaren i sista handen, inte JJ? Mark moves his final 800,000 or so in with jack-ten and Mats sees enough when he looks down on an ace. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Givetvis klonkar han in en triss i treor på sista handen !!! Grattis Mats!!! Skulle nån säga att du inte är en värdig segrare så får du gråta hela vägen till banken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 KLONK! Vet inte riktigt vem det är men grattis som fan!! Sjukt nice att en pf:are går och vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Momus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Helt otroligt! Fan vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ameche Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grymmt Mats! Hoppas det inte blev någon deal i den där "pausen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 grattis, men blev det nån deal eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Är det bounty på Mats i nästa pf online? Det tycker jag iaf Sen kräver vi en segerinterjuv! Strunta i den där jeppen från USA som vann något för något år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrJ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis!! /MrJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sorry, det var maRK som hade 400 kvar, inte maTS... jag var lika frågande som ni när jag fick reda på vem som vann... Det är inte direkt lätt med liverapporteringen här om jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vad är det för deal alla snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Monte Carlo nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sorry, det var maRK som hade 400 kvar, inte maTS... jag var lika frågande som ni när jag fick reda på vem som vann... Det är inte direkt lätt med liverapporteringen här om jag säger så. Hehe du är förlåten Snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Sorry, det var maRK som hade 400 kvar, inte maTS... jag var lika frågande som ni när jag fick reda på vem som vann... Det är inte direkt lätt med liverapporteringen här om jag säger så. Grymt bra jobbat iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 bra rapporterat, grattis Mats och allt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MorganSthlm Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Fan vad du klonkar Mats... Grattis som fan men det här sa jag ju till dig på MSN för snart ett dygn sen... Glöm inte var du hörde det först!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts