emilio_barzini Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 chipcount fel va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Nu vinner han ju det här, hade han synat hade han kanske åkt där. Resultatbaserade åsiktar undanbedes. Han hade ruggig flyt och lyckades klonka upp sig, från det läget vi diskuterar har han större chans att hamna i det läget om han synar. Dessutom är det ju inte en stop n go när han ställer in mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Verkar snarare tvärt om tycker jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Va? Nu är det helt plötsligt jämlika stackar. Hoppsan sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 får väll ta tillbaka det jag skrev då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Va? Nu är det helt plötsligt jämlika stackar. Hoppsan sa! Måste va skrivfel 2,6+2,8=5,4 4,4M i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Näää, nu är det natten... Kan inte holländaren lägga sig som de andra gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrJ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Heja Masse!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vilken jävla rysare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrJ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Maaaaaaaaaaaaaaaaasse, Maaaaaaaaaaaaase, alla vi som älskar Masse klappar nu,!! ROCK ON!! /MrJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 skoja inte.. suttit mer eller mindre fastklistrad sen de började spela idag. De här trådarna måste vara en av de mest besöka någonsin på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Har nog kollat alla 241 händer hittills. Börjar kännas lite segt.... Det var ju ett väldans tajt och trist spel i mellan hand 10 och 180 ungefär. Men vad gör väl det när vi har en svensk i HU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Tilta mig inte, snälla. Tycker det är tråkig stil du och Ramz kör med i denna tråden, letar fel och skyller på tur. Det är ju uppenbart att ni routar mot Mats, kanske med glimten i ögat med det syns isåfall inte.. Jag är inte i Deuville och har inte haft så mkt koll på turneringen så jag ska inte uttalla mig om vem som är bra eller dålig. Mats är säkert mkt duktig annar skulle han inte kommit långt och han skriver ganska så vettiga saker på forumet. Sen är det klart att man måset ha tur om man ska komma långt i en stor turnering, och eftersom han är HU nu så är han en av dom som haft mer tur genom turneringen. Den enda åsikten jag hade var på den där handen med A9 som det faktiskt inte finns något försvar för om det var så att holländaren gått all in mörkt. Såsom handen utspelar sig så är det en mkt tveksam fold och jag ser ingen grund i de argument som t ex skywalker har. Han får stora odds på att syna och han ger upp värde i längden på att passa som jag ser det. Nu så återhämtade han sig och det verkar som att han spelat bra och byggt upp stacken samt haft lite tur som hittat händer i rätt lägen. Jag säger grattis till placeringen och mkt fina vinstpengar. Hoppas vi ses på nästa turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Stor action men okänd vinnare, tror det var Mats Men! Känns som en viktig hand, synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 skoja inte.. suttit mer eller mindre fastklistrad sen de började spela idag. De här trådarna måste vara en av de mest besöka någonsin på pf. haha, javisst, suttit tre dagar nonstop (under tiden spelet varit igång) o det är ju inte direkt så att jag känner grabben på ngt sätt Men fan ta o ro hem det här nu Mats, vill ju inte att det ska skita sig på mållinjen när man hårdbevakat och prioriterat bort det normala livet GO GO GO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Tror tusaninte jag sett två höga pocketpar mot varandra på hela finalbordet. AA mot KK borde komma nån gång.... Mats givetvis på KK som träffar trissen på turn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 nu kommer han aldrig ifrån namnet KLONKmats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Mark Boudewijn (Holland), höjer till 640 med AJ Mats Iremark (Sverige), synar (all-in) med QT Satan vad han klonkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f98majo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vore trevligt om pokerresultat var tillgänglig via wap. Blev rätt många sms och telefonsamtal under dagens krogbesök. Fortsätter han att klonka som i hand 250 så blir det en lätt seger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Har Mats förlorat en enda all in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrJ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Låter finemang /MrJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Finns säkert någonstans här men jag orkar inte leta.! ( bakfull till tusen ) Vad får 1 resp 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Hörde precis ett rykte att Mats vann! Mer info kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Fan att han torskade AQ mot A8. Han hade det ju i en ask för en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Fan att han torskade AQ mot A8. Han hade det ju i en ask för en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts