Gå till innehåll

Betsson.com - Reload 50% max $100

Recommended Posts

Postad

SAJT: Betsson

BONUS: 50% upp till $100

TYP: Reload

KOD: Ingen kod

KRAV: 10 player points per $

GILTIGHETSTID: 14e, 30 dagars clearing tid

Nån som är införståd i deras players points system kan ju förklara hur det ligger till med detta.

Postad

Capad/cappad är att det finns ett tak för räjken. På Ongame-nätverket, dit Betsson hör, är detta tak t.ex. $1 för $0.25/$0.50-borden, medan det på andra sidor, t.ex. Party, kan ligga på $3. Detta leder till att du betalar mindre i räjk i stora potter på Ongame, men att det kan gå något långsammare att få ihop till bonusen.

Jag tror inte att det gör så väldans stor skillnad i slutändan. I min PO-statistik så är det mindre än 10% av händerna som når den cappen ändå.

Postad
SAJT: Betsson

BONUS: 50% upp till $100

TYP: Reload

KOD: Ingen kod

KRAV: 10 player points per $

GILTIGHETSTID: 14e, 30 dagars clearing tid

Nån som är införståd i deras players points system kan ju förklara hur det ligger till med detta.

Kan man öppna konto, ta ev sign-up, cleara den o sen direkt ge sig på reloaden?

Postad
hur många bordstimmar tar 1000 fpps på Nl25 respektive Nl50?

Spelar du fullring så är det $0.67/bordstimme på NL$25 och $1.31 på NL$50. Kör du SH så är det $0.73 respektive $1.47. Detta är enligt tabellen på bonuswhores.com, fullring stämmer nog rätt bra om jag minns rätt (tog motsvarande bonus på BetOnBet på NL25), men SH vetefan om det inte går fortare än vad deras tabell säger, särskilt med tanke på att deras SH-bord är 5-manna.

Postad
Det är förmodligen samma som för europoker så det är förmodligen dealt hands.

Tänk på att max raken är capad på de lägsta nivåer,

Vet inte vad du menar med låga nivåer, men på 2/4 limit är raken sjukt hög. 5-10% oftast. Visst, raken cappas vid $2, men den kommer till $2 redan när potten är $20 :S

Postad
Det är förmodligen samma som för europoker så det är förmodligen dealt hands.

Tänk på att max raken är capad på de lägsta nivåer,

Vet inte vad du menar med låga nivåer, men på 2/4 limit är raken sjukt hög. 5-10% oftast. Visst, raken cappas vid $2, men den kommer till $2 redan när potten är $20 :S

I NL är nog räjken mycket mindre.

Postad

har inte spelat på bettson på ett tag och tänkte ta bonusen...men nu ser jag att jag har 499 player points intjänade denna månad utan att som sagt ha spelat... är det nått jippo eller?och kan jag räkna in de poängen till bonusen?

• 4 months later...
Postad

Bumpar upp den här gamla tråden lite då Bettson har en reload på 100% nu 10x max $200..

Få 100% i bonus upp till $200* på din nästa insättning - begränsad tid! Gör en insättning och överföring till pokern innan 18 juni kl.23:59 så får du 100% extra i bonus upp till $200. Bonuserbjudandet blir tillgängligt i ditt konto efter att du gjort insättningen. För att aktivera det så måste du föra över pengarna till pokern och kryssa för bonuserbjudandet.

*För att få ut bonusen så krävs det att du spelar in 10 player points per bonusdollar inom 30 dagar.