Gå till innehåll

Erbjudanden i Februari från HeyShop


HeyJohan

Recommended Posts

Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i februari

 

MICROSOFT DESKTOP WITH FINGERPRINT READER

Grymt bra tangentbord med den trevlig fingeravtrycksläsaren för den där suveränt geekiga känslan

Ord pris: 4.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 3.000 VIP

 

 

FIRST POKER PRENUMERATION (1 ÅR)

Bra sport kräver bra tidning.

Ord pris: 3.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 1.500 VIP

 

 

SONY ERICSSON W550i

Grymt läcker telefon.

Ord pris: 16.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 12.000 VIP

 

 

Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att man väntade med att beställa tangentbordet. Jag börjar bli rätt trött på min sladdmus och hur grymmt är det inte med fingeravtrycks läsare på tangentbordet, något som bara för ett par år sedan var förbehållet FBI och NASA.

 

Fortsätt så här Heypoker, ni har ideen och servicen nu väntar vi bara på att B2B skall investera lite i ett par ordentliga servrar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har fått det att funka med att logga in på hemsidor med hjälp av fingeravtrycks läsaren?

Program och så funkar men då jag ska logga in på en hemsida kommer det fram "Creat fingerprint logon" varje gång.

 

Jag var just påväg att beställa tangentbordet men då läste jag här att det tyvärr inte fungerar så bra med Firefox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt tangentbord igår, i Explorer verkar det funka men i firefox går det dock inte lika bra. Har problem med MSN också, den verkar inte vilja skriva in lösenordet utan bara anv. namnet.

I övrigt är jag nöjd med grejerna. Att kolla mejlen går riktigt smidigt bara att trycka på knappen "mail" och skanna ett finger, klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har inte kollat mina PM som kommit in idag än, men om du inte har skickat mig ett så gör det nu, med ditt användarnamn.

Jag ska kolla upp vad det är som har hänt med din prenumeration. Det nummer som du skulle har är det som kom ut precis i dagarna (vi kan så klart inte få dem utskickade retroaktivt), men att det är försenat till dig gör mig lite fundersam.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hur stor del av potten går till rake igentligen? Jag misstänker att om jag spelar på micro/låg-limit borden så kommer jag inte långt i VIP samlandet. Det vore ju alldeles för lätt för fiskar och fattiga :( stackare som jag, att kamma hem prylar.
Ifall jag tolkar ditt inlägg rätt så tycker du alltså att en för liten del av potten blir rake? I så fall, tänk om och tänk rätt! :)

 

5% max €3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...