Gå till innehåll

Eurobet.com - Bonus 100 % upp till $600


NiVetVem

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får man bonusen utbetald direkt eller måste man mejla supporten har klarat mina poäng nu men inte fått någon bonus.....?

 

Jag skrapade precis ihop 6000 poäng och fick bonusen efter ca. 5 minuter utan att behöva maila. Väldigt bra support så jag skulle bli förvånad om du skulle få några problem.

 

För övrigt så har jag kört 6-8 bord samtidigt (1/2 limit) hela tiden så jag kan garantera att waitlistknepet fungerar. Inga "kontrollprogram" som stängt ner mina bord i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm jo har hört det ska fungera så, men fungerade inte för mig. Satt på 3 bord och hade ett bord i waitinglist. Bord 4 poppar upp och en plats är ledig, men inget händer när jag trycker på den. Och det är inget lagg eller nåt för jag satt typ i 10 min och försökte innan nån annan fick platsen...

 

Men men får prova igen sen. Klienten i övrigt laggar sönder min dator så vettitusan om jag orkar spela ihop bonusen =)

 

Det där hände mig vid något tillfälle också, helt plötsligt kunde jag inte sätt mig vid nya bord... Jag pratade med supporten, som vidarebefodrade min fråga till någon teknisk avdelning, och sedan fick jag ett mäjl där det stod att det var någon bugg eller något tekniskt fel. Hände en eller två ggr, men annars funkade det att köra waitlistgrejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågar igen för hittar inget på sidan. Kan man göra något för intjänade PPs? Typ köpa nån t-shirt eller turnering eller nåt som man brukar? Man kan det på hollywoodpoker som är samma nätverk, därför jag undrar.

 

Inte så vitt jag vet. Men jag är inte hundra.

 

Hur snabbt går det att få poäng på fl 1/2 respektive fl 2/4 10 manna bord? Spelar på 0.5/1 på B2B men har rulle för 2/4, är det värt att köra tycker ni? Hur är motståndet där?

 

Tacksam för svar.

 

ps. är det föresten samma nätverk som multipoker?

 

Nix, det är Ongame, Eurobet flyttade dit i höstas.

 

Kika på bonuswhores.com, de har en tabell där du kan se hur snabbt olika bonusar spelas in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur snabbt går det att få poäng på fl 1/2 respektive fl 2/4 10 manna bord? Spelar på 0.5/1 på B2B men har rulle för 2/4, är det värt att köra tycker ni? Hur är motståndet där?

 

Tacksam för svar.

 

ps. är det föresten samma nätverk som multipoker?

 

Nix, det är Ongame, Eurobet flyttade dit i höstas.

 

Kika på bonuswhores.com, de har en tabell där du kan se hur snabbt olika bonusar spelas in.

 

Okej, tackar! Står att man får in $6.06 timmen på fl 2/4. Helt okej väl? Funderar på att köra 4 bord och ta bonusen. Men hur är moståndet? Klarar man sig genom att bara spela svintight, som en "rock"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur snabbt går det att få poäng på fl 1/2 respektive fl 2/4 10 manna bord? Spelar på 0.5/1 på B2B men har rulle för 2/4, är det värt att köra tycker ni? Hur är motståndet där?

 

Tacksam för svar.

 

ps. är det föresten samma nätverk som multipoker?

 

Nix, det är Ongame, Eurobet flyttade dit i höstas.

 

Kika på bonuswhores.com, de har en tabell där du kan se hur snabbt olika bonusar spelas in.

 

Okej, tackar! Står att man får in $6.06 timmen på fl 2/4. Helt okej väl? Funderar på att köra 4 bord och ta bonusen. Men hur är moståndet? Klarar man sig genom att bara spela svintight, som en "rock"

 

Vet inte angående FL fullring, har bara kört SH NL, och där är det tomtigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tackar! Står att man får in $6.06 timmen på fl 2/4. Helt okej väl? Funderar på att köra 4 bord och ta bonusen. Men hur är moståndet? Klarar man sig genom att bara spela svintight, som en "rock"

 

1/2 och 2/4 FR är överlag tight. Ingen större skillnad mellan nivåerna, borden ligger generellt runt 25-30 VPIP. Det är dessa bord som de flesta plockar bonusar på, mig själv inkluderad. Du lär inte få några större swings med vanligt Sklansky-TAG-spel, men inte heller någon större vinst. Jag spelar stablit och har 1.6 BB/14k 1/2 händer och 1.8 BB/15k 2/4 händer. Passa på att fixa rakeback innan du signar för lite extra dollars.

 

En varning bara, speciellt om du lirar på en laptop - klienten är väldigt resurskrävande, speciellt i kombination med PAHUD. Jag kan inte spela fler än två bord med PAHUD utan att lagga sönder med 2400mhz och 768ram. 4 bord flyter utan PAHUD och 6-8 om jag även stänger ner mediaspelare, firefox och torrent/newgroup-klienter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men LOL hade lyckades med konststycket att föra över 1$ till mitt pokeraccount så fick exakt 1$ i bonus för mina 8k PP jag spelade där :D

 

Jeje tiltade efter meddelandet från supporten och tog ut allt jag hade där så nu blev det en stol ledig hos övriga grinders på NL 5-10 borden :P

 

///Cr1cko123

 

:lol:

 

Se din bonus som 0.00125% rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte bättre om man spelar no-limit för att cleara bonusen???

 

Mjaa, du får $2.72 i hourly rate på NL100. Jämför det med $3.00 på 1/2 FR-limit ($4.01 SH).

 

Jämför det med att du behöver en rulle på $3k för NL$100 och $600 för FL $1/$2 (gör inte detta till en BR-diskussion nu, det var bara ett exempel för att illustrera att bonusar oftast clearas effektivare om man spelar FL).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man jämför tex. FL 0.50-1 och 0.25-0.25 NL, så ser man att EB tar samma rake på dessa. Eftersom att man får poäng för varje tilldelad hand på eurobet så måste det vara bättre att lira no-limit. LIka hög rake och lägre blinds. ;)

 

Hmm..? Raken är baserad på big blinds i båda fallen. För att snitta lika mycket (knappt) rake/hand i NL som i FL 0.5/1 så får du spela NL50. Bonusen lär för övrigt vara en bitch att cleara på de nivåerna, du får söka dig till minst FL 1/2 eller NL100 för att det ska vara värt det, imho.

 

Tänkt dessutom på att BR-kraven, som Hasselhoff nämnde, skiljer sinnessjukt mycket.

 

Raketabell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man jämför tex. FL 0.50-1 och 0.25-0.25 NL, så ser man att EB tar samma rake på dessa. Eftersom att man får poäng för varje tilldelad hand på eurobet så måste det vara bättre att lira no-limit. LIka hög rake och lägre blinds. ;)

 

Jag har inte räknat själv, men i BW's grid så är det lönsammare på FL ($1.62/h vs $0.67/h på de nivåer du tar som exempel). Som sagt, med rulle för NL$25 kan du spela FL $1/$2, så det blir ännu mer värde då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SJälv har jag lirat 1 dryg vecka hos Eurobet, mestadels på FL 1-2, eller på PL 1-1. FÖrsta dagarna blev jag med mitt tighta spel rätt mycket utdragen, och har ändrat mitt spel till ett mer aggressivt spel, vilket jag tycker funkar BRA!! Många icke-Europeer bidrar till min lycka kanske??

 

Hursomhelst, har nästan 2000 poäng på 10 dagar vilket känns helt ok...

 

PL rekommenderas varmt faktiskt...brukar inte lira det särskilt ofta annars faktiskt, men det funkar över förväntan!! (Många idiotutdragningar i stora potter på NL-borden första dagarna gjorde att jag fick nog)

 

FL är rent generellt bättre att jaga bonusar på, men den här bonusen är inte SÅÅÅ enkel som ex B2B bonusarna att dra in...därför vill man inte bara lira tight utan också vinna en del på sina bra händer...detta inbjuder PL till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ingen matematiker direkt...

 

Om jag lirar 3/6 FL fullbord 10 manna och försöker köra 3 st samtidigt, lirar 1000 händer om dagen.

 

Kan någon vänlig själ räkna ut hur många dagar det då tar och cleara en 600d bonus.

 

Tnx,

 

Rex

Gissar på 9-12 dagar. Tog ca18k händer på 1/2 FL för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...