patuxt Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jag får upp det också =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Tråkigt att man inte kommer in .. Vill ju se finalbordet sen. Får vänta och hoppas det fixar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Bara att klicka på, till slut kommer du in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Fy vad hemskt det är att se riverklonkar på den här nivån Okej om det händer mig i mina små sit and goes men när det handlar om såhär mycket pengar så är det inte okej. Såg nyss en KK mot QQ, Klonk Q på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 varför i helvete kan man inte specca? blir tokig. försökt att hamra på nu men inte ger det något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Någon svensk i oskarshamn är nog ganska glad nu .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Någon svensk i oskarshamn är nog ganska glad nu .. förmodligen, någon som vet vem denna lyckliga person är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 hur mycket vann h*n? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 120.000 dolores. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Jag bojkottade den patetiska skitsidan men gratulerar till den som tog min förstaplats (som jag skulle norpat den 15/12 2005!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 jaså där ser man, jaja Tycker det är mycket snack och lite poker från din sida Jennez Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Åkte ur på 39:e plats, jävligt surt med tanke på att jag var chipleader ett tag före. Åkte på ett par feta smällar, tex AA vs AJ .. han turnar färg osv.. kunde väll hänt i nån random 20$ sit and go istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jaså där ser man, jaja Tycker det är mycket snack och lite poker från din sida Jennez Snarare en som håller vad i princip "alla" lovade när det krashade förra gången, nämligen "Jag ska aldrig mer spela på skit-Tain och det de kallar för SM (men som inte är ett officiellt SM ändå)". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jaså där ser man, jaja Tycker det är mycket snack och lite poker från din sida Jennez Min sambo står här bredvid och intygar att det visst är "mycket poker från min sida" P.S Tack för supporten Poke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Mycket intessant men troligt mycket felaktig artikel om vinnaren och hans prispengar i metro idag... Leta upp den och skratta lite... måste dra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Mycket intessant men troligt mycket felaktig artikel om vinnaren och hans prispengar i metro idag... Leta upp den och skratta lite... måste dra nu. http://www.metro.se/content/acrobat/stockholm/SESTO_20060203_A_Metro.pdf. Sidan 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Saxat från metro; "Vinsten är på 120 000 dollar, cirka 920 000 kronor. Eftersom skattemyndigheten nyligen slog fast att pokervinster måste beskattas räknar han inte med att få behålla allt. – Jag har räknat lite på det och tror att jag får behålla ungefär 650 000 kronor." Öhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DevilVoice Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Åkte ur på 39:e plats, jävligt surt med tanke på att jag var chipleader ett tag före. Åkte på ett par feta smällar, tex AA vs AJ .. han turnar färg osv.. kunde väll hänt i nån random 20$ sit and go istället Å andra sidan hade du ju jäkligt tur som klarade dig kvar öht med dina KJ all in mot betydligt starkare händer så man får hju se till helheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Saxat från metro; "Vinsten är på 120 000 dollar, cirka 920 000 kronor. Eftersom skattemyndigheten nyligen slog fast att pokervinster måste beskattas räknar han inte med att få behålla allt. – Jag har räknat lite på det och tror att jag får behålla ungefär 650 000 kronor." Öhh? Rubriken "Sverige har fått en ny pokermiljonär" är inte så tråkig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomten Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Saxat från expekt.com: Top 10 players: 1 - Mattias Fagerlund - $120.000 2 - "terofying" (Fin) - $68.500 3 - "Aurora9" (Swe) - $44.500 4 - "jotun_99" (Swe) - $32.000 5 - "jomar60 " (Norw) - $26.000 6 - "FG14 " (Swe) - $21.000 7 - "n3philim" (Swe) - $16.500 8 - "JesperP" (Den) - $11.500 9 - "Iizei " (Swe) - $8.500 10 - "--Martin--" (Swe) - $6.000 $300 Bounty winners: "Spanga" knocked out “BEETHOVEN” "Remo" knocked out “SverreS” "roine" knocked out “Kharnage” "Cassiopeja" knocked out “jgwerafsg” "LePeski" knocked out “gyn721” "Patzienten" knocked out “orm1” "iscariah" knocked out “Cogaz” Några bekanta namn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts