ParadiseEric Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Vad är det som gäller angående denna bonus egentligen? Tycker dom ändrar kraven hela tiden. Är det 100% max 200$ och 1000 contributed hands? Fill me in... 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. Ingen omsättning krävs. Så är villkoren nu. Sorry att villkoren ändrats under vägens gång, men som de är nu ska de få förbli. Jag missar tyvärr att svara i denna tråd då jag av någon anledning missar att läsa den då den inte ligger under Sportingbet-tråden. Men skicka PM för att skälla/hylla/fråga, då får jag det direkt. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Hur fort går det att cleara denna bonus på NL50 och neråt? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Hur fort går det att cleara denna bonus på NL50 och neråt? Någon som vet? Det går bra. Det räcker att potten blir $1 för att den ska rejkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Hur fort går det att cleara denna bonus på NL50 och neråt? Någon som vet? Det går bra. Det räcker att potten blir $1 för att den ska rejkas. Och man måste ha bidragit till potten. Enligt supporten räcker det att potten rejkas, och det gör den typ efter 25cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Vad jag vet så måste potten uppgå till $1 och vara "contributed" för att det ska gälla för bonusen. Läs mer om det i separata SB tråden som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts